X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اسفند 1399, 07:06
کد خبر: 33662
خبرنگار: khani
نظرات: 0

عکس

جولان دوباره نویدکیا در نقش جهان (عکس)

جولان دوباره نویدکیا در نقش جهان (عکس) محرم نویدکیا سرمربی فعلی طلایی پوشان در دیدار برابر یاران رسانه در قالب تیم پیشکسوتان سپاهان به میدان رفت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه ، شاید در ابتدای دهه ۸۰ هیچ کس تصور نمیکرد جوان لاغر اندام و خجالتی سپاهان حدود بیست سال بعد بازوبند کاپیتانی تیم پیشکسوتان سپاهان را بر بازو‌ ببندد.



البته مسعود تابش کاپیتان اول تیم پیشکسوتان بود که بعد از دقایقی که میدان رفت از زمین بازی خارج شد تا بازوبند تیم پیشکسوتان به نویدکیا برسد.



محرم نویدکیا سرمربی فعلی طلایی پوشان که تا این جای کار خود در قامت مربیگری توانسته انتظارات هواداران سپاهان را بر آورده کند و‌ نظر اکثر فوتبال دوستان را به خود‌ جلب کند ، امروز در دیدار با یاران رسانه بار دیگر در قامت بازیکن به چمن نقش جهان برگشت.


نکته جالب آمادگی نویدکیا نسبت به سایر بازیکنان پیشکسوتان بود ؛ با وجود این که نویدکیا در برنامه فوتبال برتر گفته بود با توجه به فشار کاری فوق العاده ای که امسال در قامت سرمربیگری به او‌ وارد شده کاهش وزن چشمگیری داشته اما با این حال نویدکیا ۳۹ ساله در ورزشگاهی که اولین بار به عنوان کاپیتان با سپاهان جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد ، به میدان رفت و آمادگی خوبی از خود نشان داد و بار ها با پاس های در عمق خود خاطرات دوران بازیگری خود را زنده کرد؛ نویدکیا که در دوران بازیکنی پنالتی زن خوبی هم بود و شاید به خاطر نیاوریم هیچ گاه پنالتی را از دست داده باشد امروز نیز در این بازی از روی نقطه پنالتی با همان آرامش خاص خود به گل رسید.


اما جولان نویدکیا در نقش جهان بار دیگر هواداران سپاهان را که علاقه زیادی به اسطوره خود دارند با وجود این که چند سال از خداحافطی وی میگذرد به وجد آورد و در فضای مجازی حسابی برای اسطوره خود سنگ تمام گذاشتند و با پا به توپ شدن و آمادگی قابل قبول نویدکیا ،حتی خواستار بازگشت وی به مستطیل سبز نیز شدند !
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها