X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اسفند 1399, 10:02
کد خبر: 33670
خبرنگار: khani
نظرات: 10

سپاهان درخواستی برای جذب احسان نداده است؛

مخالفت تراکتور با جدایی حاج صفی

مخالفت تراکتور با جدایی حاج صفی باشگاه تراکتور با جدایی کاپیتان خودش در نیم فصل مخالفت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، در روزهای اخیر صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی احسان حاج صفی از تراکتور و پیوستن او به سپاهان مطرح شده بود و حتی یک ویدیو از علیرضا مرزبان منتشر شد که در پاسخ به هوادار این تیم از تلاش برای جذب این بازیکن خبر داده بود.

حاج صفی که یکی از محصولات آکادمی باشگاه سپاهان است پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود قصد دارد سال‌های پایانی فوتبال خود را در اصفهان سپری کند.

همچنین صحبت‌هایی از علاقه استقلال به جذب این بازیکن مطرح شده است.

این بازیکن چند روز قبل غیبتی دو روزه در تمرینات تراکتور داشت که شائبه قهر او و جدایی احتمالی‌اش را در پنجره زمستانی ایجاد کرد.

در همین راستا پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هیچ درخواستی از باشگاه سپاهان برای جذب حاج صفی به تراکتور داده نشده است.

مسئولان باشگاه تراکتور در این مقطع مخالف جدایی بازیکنان کلیدی خود هستند و رسول خطیبی هم در صحبت‌هایی که هنگام توافق با علیرضا رحیمی، معاون باشگاه داشته روی حفظ نفرات کلیدی تیم خصوصا سه کاپیتان تراکتور تاکید داشته و حتی خواسته مقدمات تمدید قرارداد با آنها فراهم شود.

روز گذشته هم علیرضا رحیمی در گفتگویی زنده اعلام کرد بازیکنان این تیم اجازه فسخ یک طرفه قرارداد خود را ندارند و چنین بندی در قرارداد آنها نیست و از همین رو بازیکنانی که قصد جدایی دارند باید رضایت نامه بگیرند.

از همین رو مسئولان باشگاه تراکتور مخالفت خودشان را با جدایی حاج صفی اعلام کرده و قصد واگذاری او به تیم دیگری را در این مقطع ندارند.

همچنین قرار است به زودی دور جدید مذاکرات برای تمدید با این بازیکن آغاز شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها