X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اسفند 1399, 12:32
کد خبر: 33672
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 21

سرمربی هندبال سپاهان: مسابقات سال آینده باید به صورت لیگ برگزار شود

سرمربی هندبال سپاهان: مسابقات سال آینده باید به صورت لیگ برگزار شود محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار طوفان زرد، در رابطه با مرحله نهایی لیگ برتر هندبال اظهار کرد: به خاطر کرونا تیم ها نتوانستند از میزبانی خود استفاده کنند، مسابقات خوب برگزار شد ولی اگر بازیکنی مصدوم یا دچار مشکل می شد نمی توانست سریع به مسابقات بازگردد که در نتیجه گیری و کیفیت تیم ها تاثیر گذار بود.

وی ادامه داد: جدول مسابقات یکسری امتیازات را به بعضی تیم ها تقدیم کرد که عادلانه نبود. اگر مسابقات به صورت لیگ برگزار می شد و همه تیم ها با یکدیگر بازی می کردند به جرعت می توانم بگویم نتایج به شکل دیگری رقم می خورد و شاملی نمی توانست به راحتی قهرمان شود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه به دلیل فشردگی رقابت ها بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند، تصریح کرد:‌ اگر بازی های دور آخر سال 1400 برگزار می شد باید به بازیکنان استراحت می دادیم و دوباره تمرینات را شروع می کردیم که شرایط سخت می شد.

طاهری در خصوص کسب مقام سوم لیگ برتر هندبال، خاطر نشان کرد: از کسب مقام سوم راضی نیستیم و باید جایگاه بهتر کسب می‌کردیم. خداراشکر هیچ زمانی مربی و بازیکن اصلی از شاملی به کرونا مبتلا نشد، ولی متأسفانه من و چند نفر از بازیکنان به کرونا مبتلا شدیم و در مقطعی نتوانستیم به تیم کمک کنیم که باعث شد امتیازاتی خاص را از دست بدهیم و نتوانیم آن را جبران کنیم.
وی با اشاره به اینکه قرار داد مربیان هندبال یک ساله است، گفت:‌ برای فصل آینده با من صحبتی نشده است، در سپاهان بزرگ شدم که اولین انتخاب من است. اگر برای فصل آینده در سپاهان حضور داشتم تیم باید تقویت شود و جا به جایی هایی لازم است که زیاد نخواهد بود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: برای سال آینده اگر شرایط کرونایی هم باشد، باید مسابقات به صورت لیگ برگزار شود زیرا کرونا از بین نمی رود و ما باید خودمان را با آن وقف بدهیم تا بتوانیم از میزبانی ها استفاده کنیم.

گفتگو: کیمیا گلپیرا
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها