X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 اسفند 1399, 11:57
کد خبر: 33702
خبرنگار: khani
نظرات: 2

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

آلومینیوم- سپاهان / طلایی پوشان در جستجوی صدرنشینی در اراک

آلومینیوم- سپاهان / طلایی پوشان در جستجوی صدرنشینی در اراک تیم فوتبال سپاهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تیم‌های آلومینیوم اراک و سپاهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و سپاهان

شنبه، ۱۶ اسفند ماه، ساعت ۱۵:۳۰

ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک

داور: حسین زیاری

پخش زنده: شبکه ورزش، شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: سپاهان یک- آلومینیوم صفر

سپاهان به دنبال چهارمین برد متوالی


تیم فوتبال سپاهان که این هفته‌ها رقابت نزدیکی را با پرسپولیس برای تصاحب صدر جدول آغاز کرده است فردا در دیداری خارج از خانه برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌های نیم فصل نخست لیگ برتر قرار می‌گیرد. آلومینیوم که تا پایان هفته شانزدهم در رده پنجم جدول قرار گرفته است در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که از آغاز نیم فصل دوم یعنی همین هفته گذشته رسول خطیبی، سرمربی نیم فصل نخست خود را از دست داده است و فعلاً با سرمربیگری موقت محمود خرمزی به کار خود ادامه می‌دهد.

سپاهان در ۳ دیدار اخیر خود برابر ذوب آهن، استقلال و گل گهر به پیروزی رسیده است اما با این وجود با دو امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین در رده دوم جدول حضور دارد. با این شرایط شاگردان نویدکیا در دیدار فردا نیز چاره‌ای جز برد ندارند زیرا ۳ امتیاز این دیدار با توجه به بازی سخت پرسپولیس در آبادان برابر صنعت نفت می‌تواند فاصله سپاهان را با صدر جدول کمتر کند.

در سوی دیگر آلومینیومی قرار دارد که هفته گذشته در زمین تیم پانزدهم جدولی نساجی به تساوی یک بر یک رسید. شاگردان خرمزی در این دیدار ابتدا از حریف خود عقب افتادند اما در ادامه به بازی برگشتند و گل مهدی حسینی یک امتیاز خارج از خانه را برای تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده آلومینیوم به ارمغان آورد. با این حال با توجه به جدایی خطیبی در تعطیلات نیم فصل، پیش بینی می‌شود شرایط آلومینیوم نیز در نیم فصل دوم پیچیده شود و از این رو خیلی‌ها منتظر تماشای عملکرد این تیم در این هفته‌ها هستند.

یکی از سوژه‌های جذاب این دیدار حضور دو مهاجم آماده لیگ برتر در ترکیب دو تیم است، در آلومینیوم حامد پاکدل حضور دارد که در این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر تا این مقطع از فصل ۶ گل زده است و کمک شایانی به تیمش کرده است که تا رتبه خوب پنجم جدول بالا بیاید و در سوی دیگر سجاد شهباززاده‌ای حضور دارد که با ۱۳ گل صدرنشین جدول رده‌بندی است و قهرمانی با سپاهان را در سر دارد.

سپاهان امروز در حالی به مصاف آلومینیوم می‌رود که سروش رفیعی و کی‌روس استنلی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما محمد کریمی پس از سپری کردن یک جلسه محرومیتش می‌تواند به ترکیب سپاهان بازگردد و احتمالاً در کنار جلال الدین علیمحمدی و یاسین سلمانی مثلث میانی سپاهان را تشکیل دهد.

ترکیب احتمالی آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، شاهین توکلی، امیرمحمد هوشمند، محمد ایران‌پوریان، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، میثم آقایی، حامد پاکدل و سعید باقرپسند

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژاد مهدی، عزت الله پورقاز، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال الدین علیمحمدی، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها