X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اسفند 1399, 08:30
کد خبر: 33709
خبرنگار: khani
نظرات: 1

ترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال/

سپاهان بهترین تیم، بازی هفته (آلومینیوم - سپاهان)

سپاهان بهترین تیم،  بازی هفته (آلومینیوم - سپاهان) با پایان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، ترین‌‌های هر بخش معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، روز شنبه با برگزاری ۸ مسابقه پیگیری شد.

استقلال با تغییراتی که روی کادر فنی ایجاد کرده بود مقابل فولاد خوزستان به برتری دست یافت و خودش را به صدر جدول نزدیک کرد.

پرسپولیس برابر صنعت نفت متوقف شد و سپاهان با جشنواره گلی که مقابل آلومینیوم برپا کرد با پرسپولیس هم امتیاز شد.



تیم هفته (سپاهان)
سپاهان با هدایت محرم نویدکیا صاحب یک برد قاطع در هفته هفدهم لیگ برتر شد. شاگردان نویدکیا موفق شدند با نتیجه پر گل ۶ بر یک از سد آلومینیوم بگذرند. سپاهان که در این فصل صاحب بهترین خط حمله رقابت‌ها است، به عملکرد خوب خود ادامه داد و به آلومینیوم این تیم نگونبخت ۶ گل زد. آلومینیوم پس از جدا شدن رسول خطیبی شرایط متفاوتی را تجربه کرده است. سپاهان با این پیروزی هم امتیاز با پرسپولیس شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار گرفت.




بازیکن هفته (فرشاد محمدی مهر)
این هفته یک بازی حساس بین تیم‌های انتهای جدولی ذوب آهن و ماشین سازی در اصفهان برگزار شد که با برتری ذوب آهن به پایان رسید. شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند در یک دیدار جذاب حریف خود را شکست دهند. البته ستاره زمین در این مسابقه مدافع راست ذوب آهن بود. فرشاد محمدی مهر روی گل اول ذوب آهن با ضربه سر مدافع حریف را دریبل زد و با یک پاس عالی مجتبی حقدوست را صاحب موقعیت کرد تا ذوب آهن به گل برسد. مدافع راست ذوب دقایق پایانی هم با یک کاشته وحشتناک از راه دور تیر خلاص را به پیکر بی جان ماشین سازی شلیک کرد.

البته در این بخش نمی‌توان عملکرد خوب بازیکنان سپاهان را نادیده گرفت؛ زیرا اکثر بازیکنان این تیم خوب بودند. شهباززاده و اسماعیلی فر هر کدام ۲ گل برای سپاهانی‌ها زدند.



بازی هفته (آلومینیوم - سپاهان)
انتخاب بهترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر کار سختی نبود؛ زیرا دیدار آلومینیوم و سپاهان همه چیز داشت. سپاهان ابتدا با ۲ گل محبی و شهباززاده از حریف پیش افتاد اما مهدی حسینی با یک نفوذ عالی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. اخراج ایران پوریان در نیمه دوم ضربه بزرگی به آلومینیوم زد و سپاهان ۴ گل دیگر زد. شهباززاده، خلعتبری و دانیال اسماعیلی فر (۲ گل) دیگر گل‌های شاگردان نویدکیا را زدند.




مربی هفته (مهدی رحمتی)
پس از اتفاقات عجیبی که قبل از بازی با ماشین سازی برای شهر خودرو رخ داد، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که شاگردان مهدی رحمتی مقابل پیکان نتیجه قابل قبولی بگیرند. فرشاد فرجی و امین قاسمی نژاد ۲ بازیکن کلیدی شهر خودرو هم به شدت مورد توجه تیم‌های پرسپولیس و استقلال قرار گرفته اند اما با همه مشکلات به نظر می‌رسد تغییر مالکیت اثرگذار بوده است. شهر خودرو علاوه بر ۲ گلی که زد، موقعیت‌های دیگری هم داشت که به نتیجه نرسیدند. مهدی رحمتی تقریبا با دستان بسته از سد پیکان گذشت و تاکتیک اوت اندازی حریف را هم خنثی کرد.


دروازه بان هفته (داود نوشی صوفیانی)
دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که تیم تحت هدایت امیر قلعه نوعی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه مس ایجاد کرد. داود نوشی صوفیانی دروازه بان مس در این دیدار عملکرد قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشت. او در این دیدار موفق شد چند بار بازیکنان گل گهر را در گلزنی ناکام بگذارد. اوج درخشش نوشی صوفیانی در ابتدای نیمه دوم بود که ضربه سر علیرضا ابراهیمی را برگشت داد.


اتفاق هفته (ماشین سازی ۱۲ نفره به میدان رفت)
دیدار تیم‌‌های ذوب آهن و ماشین سازی یک مسابقه ۶ امتیازی بود و می‌توانست در سرنوشت‌ تیم‌های سقوط کننده تعیین کننده باشد. ذوب آهن در این دیدار با ۲ گل حریف خود را شکست داد اما اتفاق عجیب مسابقه به ابتدای نیمه دوم برمی‌گردد. ماشین سازی با ۱۲ بازیکن هم مقابل ذوب آهن قرار گرفت و پس از چند دقیقه یکی از نفرات توسط داور از زمین خارج‌ شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها