X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اسفند 1399, 10:43
کد خبر: 33712
خبرنگار: khani
نظرات: 5

با شخصیت در بیرون زمین، بی‌رحم در مستطیل سبز؛

به این سپاهان احترام بگذارید

به این سپاهان احترام بگذارید سپاهان در لیگ بیستم یک تیم خاص و جذاب است که فراتر از حد انتظارات ظاهر شده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، سپاهان روز گذشته موفق شد در دیدار مقابل آلومینیوم اراک به برتری پر گل 6-1 دست پیدا کند و قاطعانه ترین پیروزی این فصل را رقم زد تا علاوه بر کسب 3 امتیاز مهم و حیاتی، تفاضل گل خودش را هم تا حد زیادی بهبود ببخشد و با توجه به تساوی بدون گل سرخپوشان تهرانی مقابل صنعت نفت، نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به گرفتن صدرجدول از شاگردان یحیی گل‌محمدی باشد.

سپاهان حالا فقط یک قدم تا صدرنشینی فاصله دارد و امتیاز مساوری اب پرسپولیس، یک تفاضل گل کمتر و گل زده بیشتر نسبت به پرسپولیس نشان می‌دهد که این تیم با یک برتری قاطع در هفته‌های بعد حتی در صورت پیروزی تیم پرسپولیس هم می‌تواند صدرجدول را تصاحب کند.

این تنها عملکرد موفق و قابل توجه سپاهان در لیگ بیستم نبوده و طلایی پوشان به جز چند هفته ابتدایی و چند بازی که عملکرد خوبی نداشتند در سایر بازی‌ها هم نمایش زیبا و چشم نوازی ارائه داده و هم نتایج خوب و قابل قبولی کسب کردند.

علاوه بر بعد فنی ماجرا، سپاهان و کادرفنی و بازیکنان و عوامل مدیریتی این باشگاه چهره متفاوتی از خود در لیگ جدید ارائه دادند و به نوعی شخصیتی به دور از جنجال و حاشیه از خودش به نمایش گذاشتند که بدون شک در آرامش کنونی این تیم تاثیر بسزایی داشته است.

کاراکتر خاص محرم نویدکیا که از خودش به تیم منتقل شده باعث شده به اصطلاح این تیم با شخصیت در بیرون از زمین جلوه کند و به همان اندازه در زمین بی‌رحم و سیری ناپذیر نشان می‌دهد و به قولی می‌توان گفت حرفش را در زمین می‌دهد.

اگرچه در هفته‌های پیشین احتمال این می‌رفت که نتایج خوب سپاهان موقتی باشد و این تیم بعد از چند هفته دچار لغزش شود ولی حالا 17 هفته از لیگ برتر گذشته و به هفته های پایانی و تعیین کننده آخر لیگ بیستم نزدیک می‌شویم و اگر سپاهان را جدی ترین مدعی قهرمانی ندانیم، در کنار پرسپولیس بیشترین شانس را برای این موضوع دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها