X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اسفند 1399, 14:57
کد خبر: 33714
خبرنگار: khani
نظرات: 2

38 کلین شیت و دو کارت زرد؛

پیام نیازمند با یک آمار ویژه 100 تایی شد

پیام نیازمند با یک آمار ویژه 100 تایی شد پیام نیازمند در روز پیروزی شیرین تیمش مقابل آلومینیوم اراک، صدمین و البته یکی از شیرین ترین پیروزیهایی که در لیگ برتر به دست آورده را جشن گرفت.


به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، نیازمند در ابتدای لیگ هجدهم یکی از خریدهای هوشمندانه امیرقلعه نویی برای بازسازی سپاهان بود؛ دروازه بانی که از هفته هفتم لیگ هفدهم توانسته بود با درخشش مقابل پرسپولیس، نامش را بر سر زبان ها بیاندازد و با حضور در جمع طلایی پوشان، مشکلات خط دروازه این تیم را که چند سالی هواداران را به شدت آزرده بود، رفع کند.


این دروازه بان که در میانه های لیگ نوزدهم توسط کی روش به تیم ملی رسید و در جام ملت ها روی نیمکت حضور داشت، آماری ویژه را در فوتبال ایران به نام خود ثبت کرده است. او پس از اینکه به سپاهان پیوسته در تمامی بازی های این تیم ( لیگ برتر و جام حذفی ) حضور کامل داشته، که نشان از حرفه ای بودن این سنگربان 25 ساله و البته رعایت اصول حرفه ای زندگی یک ورزشکار دارد.


نتیجه تلاش های نیازمند در لیگ نوزدهم به رکوردی خاص در فوتبال ایران ختم شد و او حالا بالاتر از نام های بزرگ فوتبال ایران نظیر ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده، رکورددار بیشترین دقایق گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران به شمار می رود.



این بازیکن ملی پوش حالا در لیگ بیستم به رکورد 100 بازی لیگ برتری نیز دست پیدا کرده؛ 100 دیداری که 76 بازی با پیراهن سپاهان بوده و 24 بازی با پیراهن پیکان. پیام در این صد بازی 38 کلیتن شیت در سپاهان داشته و 9 کلین شیت در ترکیب تیم پیکان که شاید مهم ترین و سرنوشت سازترینشان را بتوان همان دیدار هفته هفتم برابر پرسپولیس در لیگ هفدهم قلمداد کرد؛ مسابقه ای که با پیروزی یک بر صفر شاگردان مجید جلالی خاتمه یافت. دروازه بان سپاهان در این 100 بازی، 81 مرتبه هم دروازه اش باز شده که البته اگر تغییر سیستم سپاهان در فصل جدید با محرم نویدکیا رخ نمی داد، این آمار به مراتب کمتر می شد.


نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، دریافت تنها 2 کارت در 100 مسابقه است؛ این اتفاق در شرایطی برای پیام نیازمند رخ داده که معمولا در لیگ ایران شاهد اتلاف وقت دروازه بان های مختلف هستیم، ولی در مورد سنگربان ملی پوش سپاهان این مورد صدق نمی کند و او طی 100 بازی نشان داده که کاملا فاکتورهای یک دروازه بان حرفه ای را دارد و هیچ وقت با رفتارهای مبتدیانه خود سبب ضربه خوردن تیمش نشده است.


پیام روز گذشته و در جریان پیروزی 6 بر 1 برابر آلومینیوم، پس از خروج خلعتبری از زمین، کاپیتان طلایی پوشان اصفهانی نیز شد. او در دو بازی قبلی از ابتدا بازوبند را بر بازو داشت تا حالا در جوانی یکی از بازیکنان باتجربه و کلیدی تیم سپاهان باشد.



البته نیازمند، اگرچه این روزها با عنوان یکی از کاپیتان های سپاهان هم شناخته می شود، هنوز ولی در گام های ابتدایی مسیر حرفه ای خود قرار دارد؛ او طی سه سال توانسته از یک دروازه بان نیمکت نشین در پیکان، به دروازه بان ثابت و یکی از نفرات کلیدی سپاهان بدل شود و عضو ثابت اردوهای تیم ملی نیز به شمار می رود. نیازمند اگر به همین روند ادامه بدهد، خیلی زود به 200 بازی لیگ برتری نیز خواهد رسید ولی او در همین پنجره زمستانی نیز پیشنهاداتی برای حضور در فوتبال اروپا داشت و باید دید در پایان این فصل که قرارداد او با سپاهان تمام می شود، چه اتفاقاتی در مسیر زندگی حرفه ای او رخ خواهد داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها