X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اسفند 1399, 13:23
کد خبر: 33723
خبرنگار: khani
نظرات: 1

مهاجم فوتبال بانوان سپاهان:

باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم

باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به اینکه شهرداری بم عادت به بازی در چمن طبیعی ندارد، گفت: باید از امتیاز میزبانی و چمن طبیعی که داریم برای رسیدن به پیروزی استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد هاجر دباغی در گفت و گو با ایسنا در خصوص بازی مهم و حساس تیمش در مقابل شهرداری بم در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: هفته گذشته یک بازی سخت و سنگین در سنندج در مقابل وچان داشتیم و با توجه به شکست این تیم در اصفهان می خواستند به یک پیروزی پر گل در خانه دست پیدا کنند که متاسفانه در نیمه اول بر اثر دو اشتباه فردی دروازه تیم ما باز شد و به گل رسیدند.

وی افزود: بعد از آن با تغییر تاکتیک و صحبت های کادر فنی، تمام تیم در زمین تلاش و دوندگی زیادی کردند و خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم و گل های خورده را جبران کنیم و راه‌های نفوذی تیم وچان را بستیم. تنها کافی بود چند دقیقه دیگر بازی ادامه پیدا می کرد تا ما گل برتری را هم بزنیم و صاحب یک پیروزی با ارزش شویم.

مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان، تصریح کرد: بازی با شهرداری بم بازی حساس و مهمی است. بم با پیروزی مقابل سیرجان به صدر رسیده و به دنبال پیروزی در اصفهان است تا قهرمانی خود را قطعی کند، از طرف دیگر ما نیز با یک پیروزی و تساوی می توانستیم در آن پیروز باشیم، امیدهایمان تقویت شده و می خواهیم با ۳ امتیاز این بازی بتوانیم در پایان فصل جایگاه خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص بازی شهرداری بم، گفت: شهرداری بم تمرین و مسابقات خود را روی چمن مصنوعی انجام می دهد و به چمن طبیعی عادت ندارد، بنابراین ما می توانیم از این امتیاز به خوبی استفاده کنیم و به دروازه حریف برسیم.

دباغی در خصوص شرایط تیم و باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان یک باشگاه حرفه ای است و تمام شرایط خوب و حرفه ای را برای تیم های خود فراهم می کند تا به نتیجه و هدفی که دارند دست پیدا کنند، تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست، حمایت خوبی از سوی مدیرعامل، امور قهرمانی بانوان و در مجموع باشگاه داریم که امیدوارم بتوانیم در پایان فصل با جایگاه خوبی که به دست می آوریم قدردان آنها باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها