X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 فروردین 1400, 20:00
کد خبر: 33796
خبرنگار: khani
نظرات: 10

حضور احسان کمک زیادی به سپاهان کرده است

رفیعی: تمرکزمان روی صدرنشینی نیست

رفیعی: تمرکزمان روی صدرنشینی نیست هافبک سپاهان با اشاره به عملکرد تیمش برابر سایپا، از تلاش هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به سه امتیاز قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل ا ز "ورزش سه"، سروش رفیعی صحبت‌هایش را با رسانه‌ها با جمله‌ای جالب شروع کرد و در واکنش به خسته نباشید یکی از خبرنگاران در پایان این ماراتن 90 دقیقه‌ای گفت "خسته نیستم" تا نشان از آمادگی و روحیه بالای خود بدهد.



وی درباره حضور تیمش در صدر جدول بعد از برتری مقابل سایپا گفت: بازی سخت و مهمی را بردیم. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن واقعا سخت است. سایپا خیلی تیم خوبی است و از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخوردار است. خدا قوت می گویم و آرزوی موفقیت در ادامه مسیر برای آقای ابراهیم صادقی و بازیکنانش دارم. امروز خیلی پرتلاش بودند و بعضی اوقات در بازی هایی به این شکل سه امتیاز مهم است. فکر می کنم بازی خوب برای ما نچرخید. هرچند تا دقیقه 89 موقعیت چندانی به حریف ندادیم تا اینکه پیام در این دقایق در یک موقعیت فوق العاده کار کرد، چیزی که از او انتظار می رفت البته. تبریک به هواداران و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. خیلی ذهن مان را به صدر جدول متمرکز نمی کنیم و بازی به بازی سعی می کنیم پیش برویم.



هافبک تکنیکی سپاهان درباره اضافه شدن احسان حاج صفی به این تیم گفت: قطعا حضور احسان به عنوان کاپیتان تیم ملی و بازیکنی باتجربه می تواند خیلی به ما کمک کند همانطور که در این دو بازی به ما کمک کرده است. هم اعتمادبنفس تیم ما بالا رفته و هم از نظر کیفی کمک کرد. آرزوی موفقیت برای احسان دارم و امیدوارم روز به روز بیشتر کمک کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها