X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 فروردین 1400, 10:02
کد خبر: 33799
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته نوزدهم لیگ برتر

3بازیکن از سپاهان در تیم منتخب

3بازیکن از سپاهان در تیم منتخب طلایی پوشان که با برتری مقابل سایپا صدر جدول را پس گرفتند بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته داشتند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، هفته نوزدهم لیگ بیستم هم با انجام 8 بازی در سه روز مختلف پیگیری شد و مطابق هر هفته تیمی منتخب از بهترین نفرات تشکیل داده‌ایم که به شرح زیر است:



دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)


نیازمند این روزها حسابی در ترکیب طلایی پوشان خوش می‌درخشد و این موضوع را نویدکیا در نشست خبری هم عنوان کرد. او با چند واکنش خوب در جریان بازی با سایپا دروازه تیمش را نجات داد تا تک گل پورقاز برای 3 امتیاز کافی باشد و این تیم بتواند صدرجدول را پس بگیرد. محسن فروزان، حامد فلاح‌زاده و علیرضا رضایی هم عملکرد خوبی داشتند.



مدافع چپ: فرشاد محمدی‌مهر (ذوب آهن)

مدافع چپ ذوب آهن این روزها حسابی در ترکیب تیمش خوش می‌درخشد و دومین بار است که با ضربات ایستگاهی دقیق خودش دروازه حریفان را باز می‌کند و در نتیجه بازی برای تیمش تاثیرگذار است. در روزی که فلاح زاده به خوبی حملات ذوبی‌ها را خنثی کرد، ضربه مهار نشدنی محمدی‌مهر 3 امتیاز مهم برای گاندوها به ارمغان آورد.



مدافع میانی: عزت اله پورقاز (سپاهان)

مدافع مستحکم سپاهان علاوه بر درخشش در خط دفاعی تیمش و انسجامی که این تیم در فاز دفاعی از زمان حضور ثابت او در ترکیب اصلی پیدا کرده، توانست روی یک نفوذ خوب گل 3 امتیازی بازی با سایپا را به ثمر برساند و نقش مفید و موثری در برتری تیمش در این دیدار ایفا کند.



مدافع میانی: امیرمحمد هوشمند (آلومینیوم)

آلومینیوم توانست در هفته نوزدهم یک امتیاز با ارزش مقابل تیم فولاد به دست بیاورد و کار دفاعی خوب این تیم برای جلوگیری از حملات شاگردان نکونام در این تساوی بدون گل ارزشمند بود. امیرمحمد هوشمند، مدافع میانی این تیم که بهترین عملکرد را در میان بازیکنان دفاعی این تیم در هفته نوزدهم داشته در جمع برترین‌ها قرار می‌گیرد.



مدافع چپ: امید نورافکن (سپاهان)

اگرچه برتری یک بر صفر مقابل سایپا نتیجه‌ای نیست که به واسطه آن سپاهانی‌ها 3 نماینده در تیم منتخب داشته باشند ولی عملکرد خوب انفرادی نفرات این تیم منجر به این شد که چنین اتفاقی رخ دهد. امید نورافکن این روزها در ترکیب سپاهان تبدیل به یک ستاره شده و جناج چپ این تیم را به نوعی بیمه کرده است. او مقابل سایپا چند نفوذ خوب هم داشت و موقعیت‌هایی ساخت که با بی‌دقتی مهاجمان از بین رفت.



هافبک دفاعی: میلاد سرلک (پرسپولیس)

هافبک تیم پرسپولیس در روزی که انتقاداتی علیه عملکرد کلی این تیم وجود داشت توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد. او قطع توپ‌های خوبی در مرکز میدان داشت و در پاسکاری و موقعیت‌سازی برای مهاجمان تیمش هم نقش موثری ایفا کرد و تک گل تیمش برای رهایی از باخت را به ثمر رساند تا یکی از برترین‌های هفته لقب بگیرد.



هافبک میانی: رضا محمودآبادی (ذوب آهن)


هافبک تیم فوتبال ذوب آهن این روزها عملکرد قابل قبولی در ترکیب این تیم دارد. این بازیکن که نیم فصل از گل گهر به جمع گاندوها اضافه شد توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی برای خودش دست و پا کند و در دیدار دشوار هفته نوزدهم مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشت و می‌توان گفت بهترین بازیکن تیمش در این بازی بود.



هافبک هجومی: حسین زامهران (نساجی)


زامهران چهره اصلی نساجی در دیدار هفته نوزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان بود و نقش اصلی را در برتری 2 گله این تیم ایفا کرد و با زدن یک گل و دادن یک پاس گل نه تنها ستاره تیمش در این هفته بود که حتی یکی از برترین بازیکنان این هفته لیگ برتر هم می‌تواند لقب بگیرد. زامهران پیش از این هم در تیم منتخب هفته قرار گرفته بود و از ستاره‌های نساجی در این فصل محسوب می‌شود.



هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

ترابی اگرچه در هفته نوزدهم در امر گلزنی ناکام بود ولی به خوبی در ترکیب تیمش توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و بارها با نفوذهایش برای مهاجمان این تیم موقعیت سازی کرد که اگر مهاجمان فرصت طلب‌تر بودند، این تیم به یک برتری پر گل مقابل پدیده دست پیدا کرده بود. ترابی در بازگشت به پرسپولیس همان ستاره‌ای شده که هواداران این تیم از او انتظار دارند.



مهاجم: یونس شاکری (گل گهر)

چهره ویژه هفته نوزدهم و بهترین بازیکن این هفته از رقابت‌ها است که توانست با عملکرد درخشانش 3 امتیاز برای گل گهر به ارمغان بیاورد. شاکری با فرصت طلبی و چهارچوب شناسی خوب خودش هر 3 گل تیم سیرجانی را مقابل ماشین سازی به ثمر رساند تا خودش را در جدول گلزنان 6 گله کند و در صورت ادامه این روند می‌تواند به کورس آقای گلی اضافه شود.



مهاجم: امین قاسمی نژاد (پدیده)

شاه ماهی نقل و انتقالات نیم فصل بود و تیم‌هایی از جمله استقلال به طور سفت و سخت خواهان به خدمت گرفتن او بودند ولی در نهایت در پدیده ماند و همچنان به عنوان ستاره اصلی در ترکیب این تیم می‌درخشد. قاسمی نژاد مقابل پرسپولیس مزد بازی خوبش را با گلی که به ثمر رساند گرفت و اگرچه این گل سه امتیازی نبود ولی ارزش زیادی برای تیم مشهدی داشت.



نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها