X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 فروردین 1400, 09:53
کد خبر: 33808
خبرنگار: khani
نظرات: 3

برای دعوت شدن به تیم ملی تمام تلاشم را می‌کنم

کریمی: رکوردها اهمیتی ندارد قهرمانی مهم است

کریمی: رکوردها اهمیتی ندارد قهرمانی مهم است هافبک تیم سپاهان در مورد رسیدن این تیم به شش پیروزی متوالی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد کریمی بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا وصدرنشینی در لیگ برتر، در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که توانستیم در این بازی برنده شویم و نتیجه لازم را کسب کردیم. باید از این باید با تمرکز جلو برویم تا به هدف‌مان قهرمانی برسیم.

وی درباره ثبت رکورد شش برد متوالی توسط طلایی‌پوشان در لیگ برتر، گفت: به نظرم این رکوردها اهمیتی ندارد، مهم قهرمانی و هدف ما است. هدف ما این است به خوبی وظایف خودمان را در زمین انجام بدهیم و به پیروزی برسیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان، در خصوص آقای گلی شهباززاده و نقش هافبک‌های سپاهان عنوان کرد: برای شهباززاده خیلی خوشحالم و از اینکه توانسته توانایی‌هایش را نشان بدهد کل تیم شاد می‌شوند امیدوارم در انتهای فصل هم در صدر جدول گلزنان باشد؛ اما اینکه گفته شود فقط نقش هافبک‌ها بوده یا مهاجمان یا مدافع قبول ندارم. کل تیم ما به صورت هماهنگ برای رسیدن به پیروزی و گلزنی تلاش می‌کنند.

کریمی درباره اینکه اسکوچیچ در لیست تیم ملی سهمیه زیادی برای سپاهان قائل نشده است، گفت: با اسکوچیچ در باشگاه خونه به خونه سابقه همکاری دارم. هم از نظر اخلاقی، هم از نظر فنی خیلی خوب عمل می‌کنند. طبیعتاً هرکسی سرمربی تیم ملی شود تفکرات و تاکتیک‌های خاص خودش را دارد و بر همان اساس بازیکنان مد نظرش را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کند. به نظرات سرمربی تیم ملی احترام قائل هستم.

وی افزود: چه کسی هست که از دعوت به تیم ملی خوشحال نشود؟ قطعاً اگر دعوت شوم سعی می‌کنم قابلیت‌هایم را نشان بدهم. تا آن روز برای دعوت شدن به تیم ملی تلاش می‌کنم و سعی می‌کنم بهترین بازیهایم را نشان بدهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها