X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 فروردین 1400, 17:41
کد خبر: 33819
خبرنگار: khani
نظرات: 3

بازتاب قرارداد با سپاهان در توئیتر زنیت

بازتاب قرارداد با سپاهان در توئیتر زنیت صفحه رسمی باشگاه زنیت در توئیتر و همینطور سایت رسمی این باشگاه به قرارداد همکاری دو ساله با طلایی پوشان اصفهانی پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، در خبری که سایت باشگاه زنیت سن پترزبورگ روی خروجی خود قرار داده است ضمن اشاره به جلسه آنلاینی که روز جمعه میان مدیران دو باشگاه سپاهان و زنیت برگزار شده است، محتوای این جلسه و همکاری دو جانبه باشگاه ایرانی و روسی پرداخته شده است.


همانطور که روابط عمومی باشگاه سپاهان نیز اشاره کرده بود، مفاد همکاری دو باشگاه بر طبق این قرارداد 2 ساله به این شرح خواهد بود:« به موجب این تفاهم‌نامه این دو باشگاه در زمینه‌های، فنی ورزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، استعدادیابی، توسعه فوتبال بانوان و تیم‌های پایه با یکدیگر همکاری خواهند کرد. برگزاری دوره‌های مربیگری در سن پترزبورگ و ایران، همکاری‌ جهت پرورش استعداد‌های جوان دو باشگاه و برگزاری بازی‌های دوستانه از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.».

سایت باشگاه زنیت که تیم فوتبال این باشگاه صدرنشین جدول رده بندی مسابقات روسیه به شمار می رود، در پایان این خبر به افتخارات تیم فوتبال سپاهان در ایران و آسیا اشاره کرده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها