X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 فروردین 1400, 16:48
کد خبر: 33821
خبرنگار: lark
نظرات: 5

اعلام ترکیب سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان

اعلام ترکیب سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان محرم نویدکیا در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان محمد محبی را به دلیل چهار کارته بودن و شایان مصلح را به دلیل مصدومیت دراختیار ندارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، معمولا طی بازی های گذشته لیگ بیستم محرم نویدکیا به صورت محدود در ترکیب تیمش تغییر ایجاد کرده و در مقابل نفت مسجد سلیمان هم شاهد تغییر ویژه ای در ترکیب طلایی پوشان نیستیم.
با این وصف پیام نیازمند همچنان مثل بازی های گذشته نفر اول خط دروازه خواهد بود و پورقاز و نژادمهدی دو مدافع میانی تیم. نورافکن و دانیال اسماعیلی فر در پست دفاع چپ و راست بازی خواهند کرد و یک خط جلوتر ترکیب سه نفر خط میانی تیم با احسان حاج صفی، جلال علی محمدی و سروش رفیعی بسته خواهد شد.
تنها تغییر مهم محرومیت محمد محبی است که به با بهبود آسیب دیدگی محمدرضا خلعتبری به ترکیب اصلی وارد شده تا در کنار محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده سیستم 3-3-4 طلایی پوشان شکل بگیرد.

ترکیب سپاهان در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان:
پیام نیازمند- امید نورافکن، عزت پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی فر، جلال الدین علی محمدی، احسان حاچ صفی، سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده.
این دیدار از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها