X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 فروردین 1400, 19:39
کد خبر: 33823
خبرنگار: lark
نظرات: 29

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

توقف سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان

توقف سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، در اصفهان به مصاف سپاهان رفت که در نهایت این دیدار منجر به تقسیم امتیازات میان دو تیم شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با هدایت محمود فکری، موفق شد سپاهان اصفهان را در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال متوقف کند.

این دیدار را که از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد، کوپال ناظمی قضاوت کرد و آقایان فرزاد بهرامی و محمد عطایی وی را در امر داوری یاری کردند. در این دیدار نیازی به دست به جیب شدن ناظمی نبود و هیچ بازیکی با کارت‌های رنگی وی مواجه نشد.

در این دیدار، سپاهان اصفهان با ترکیب پیام نیازمند، امید نورافکن، عزت پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی فر، جلال الدین علی محمدی(سلمانی ۸۳)، احسان حاج صفی، سروش رفیعی(ترکمان ۸۳)، محمدرضا خلعتبری (۶٨ استنلی کی روش) ، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده به میدان رفت.

محمود فکری نیز، ترکیب تیمش را با آرایش فرهاد کرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری(مهدی ایزدی ۷۱)، فرید کریمی( ٨۵ عباس بوعذار)، محمد بلبلی(فردین رابط. ۷۱)، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست، ساسان حسینی(محمد محبی ۷۱) و مهران امیری به زمین بازی فرستاد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها