X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 فروردین 1400, 21:13
کد خبر: 33826
خبرنگار: khani
نظرات: 0

می‌خواهیم قهرمان شویم تا سپاهان سال بعد در آسیا باشد

خلعتبری: از نتیجه بازی ناراحتیم

خلعتبری: از نتیجه بازی ناراحتیم مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: می‌خواهیم امسال قهرمان شویم که ان‌شاالله سپاهان سال آینده یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، محمدرضا خلعتبری پس از تساوی سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از نتیجه بازی ناراحتیم. در روزی که مستحق کسب سه امتیاز بودیم بازی مساوی شد. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم پیروز میدان باشیم اما امان از روزی که توپ نخواهد وارد دروازه شود. کاری نمی شود کرد. تمام تلاشمان را کردیم. نیمه اول سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم. نیمه دوم هم همینطور اما متاسفانه توپ هایمان گل نشد.

وی افزود: به آینده امیدواریم. بازی خیلی سختی مقابل نساجی داریم. باید این بازی را ببریم که مساوی خانگی جبران شود. می‌دانیم کارمان خیلی سخت است اما تمام تلاشمان را برای موفقیت سپاهان به کار می‌گیریم.

مهاجم سپاهان در مورد اینکه این تیم برای در کورس ماندن چه کاری باید انجام بدهد، گفت: باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تمام آنچه که لازم است را انجام می‌دهند. در فوتبال این اتفاقات طبیعی است. مساوی یا باخت قابل پیش بینی نیست. نفت مسجدسلیمان آمد دفاع کند و تک امتیاز بگیرد. به قول محرم نویدکیا خوب دفاع کردن هم یک هنر است. یک امتیاز گرفتند اما ما از اینکه نتوانستیم بازی را ببریم واقعا ناراحتیم. خیلی خوب تمرین کرده بودیم و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم. بدشانس بودیم. تیم ما لیاقت پیروزی را داشت اما متاسفانه نتوانستیم. ولی یک تیم و مجموعه خیلی خوب داریم. همه چیز برایمان نرمال است. ان‌شاالله می‌رویم این نتیایج را جبران کنیم.

خلعتبری در مورد اینکه خیلی زود از صحبت‌های نویدکیا مطلع شده، عنوان کرد: قبل از بازی هم نویدکیا این را گفت. معلوم بود نفت مسجدسلیمان برای گرفتن یک امتیاز می‌آید. واقعا در این شرایط یک امتیاز هم برایشان خیلی مهم بود که موفق شدند بگیرند. مشکل از ما بود، آن ها خوب دفاع کردند. ما باید از موقعیت‌هایمان برای بردن استفاده می کردیم که متاسفانه نتوانستیم.

مهاجم سپاهان در مورد عدم میزبانی تیم‌های ایرانی درلیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: اینکه میزبانی نمی‌دهند ناراحت کننده و سخت است ولی فولاد را دیدیم توانست 4گل به العین بزند. برای جواد نکونام و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنیم. آن‌ها مدیر قوی به نام سعید آذری دارند. ان‌شاالله در آسیا موفق باشند. استقلال و پرسپولیس هم همیشه خودشان را ثابت کرده‌اند. پرسپولیس دوبار به فینال رفته، تراکتور هم بازیکنان خیلی خوبی دارد. انشاالله آن‌ها هم موفق شوند. ما تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است. می‌خواهیم امسال قهرمان شویم که ان‌شاالله سال آینده یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها