X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 فروردین 1400, 10:01
کد خبر: 33829
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سپاهان محمد محبی نداشت، نفت داشت!

سپاهان محمد محبی نداشت، نفت داشت! مصاف پر افت و خیز سپاهان – نفت مسجد سلیمان با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت تا شاگردان محرم نوید کیا بهترین موقعیت را برای صعود به صدر جدول از دست دهند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، در این بازی سپاهان ارایه گر بازی خوبی در برابر حریف بود و موقعیت های خوب و متعددی را هم برای گل زنی به دست آورد اما از هیچ یک از آنها بهره نبرد و در نهایت نفت که برای کسب یک امتیاز وارد میدان شده بود به خواسته اش رسید و شادمان زمین بازی را ترک کرد.



نکته جالب توجه این دیدار عدم حضور محمد محبی در ترکیب سپاهان بود؛ به دلیل چهار اخطاره بودن اما در آنسوی میدان نفت مسجد سلیمان از بازیکنی به همین اسم بهره می برد. محمد مهدی محبی. محمد محبی اگر در ترکیب سپاهان به میدان می آمد چه بسا با حرکات انفجاری اش گروه کور بازی را باز می کرد. به خصوص که بعد از عدم دعوت به اردوی اخیر تیم ملی با انگیزه تر در ترکیب سپاهان بازی می کند و دیدید که در بازی با سایپا که با برتری یک بر صفر سپاهان همراه بود سرش را جلوی توپ گذاشت و حتی آسیب هم دید. او حرکت در عرض و شوت به سمت دروازه را تبحر دارد؛ ایده ای که می توانست در بازی با نفت مسجد سلیمان به کار سپاهان بیاید اما همه چیز دست به دست هم داد و سپاهان در نهایت دو امتیاز حساس را از دست داد.



در آنسوی میدان البته باید به تلاش تیمی نفت مسجد سلیمان برای حفاظت از دروازه اشاره کرد. از دروازه بان گرفته؛ فرهاد کرمانشاهی و دو مدافع میانی تیم یعنی بهروز نوروزی فرد و میثم تهیدست که خیلی از توپ ها را پیش از واکنش کرمانشاهی برگشت دادند و دیگر بازیکنان نفت مسجد سلیمان که جانانه از دروازه تیمشان محافظت کردند. نفت مسجد سلیمان برای کسب یک امتیاز این دیدار جنگجوتر از همیشه بازی کرد و این بدون شک به لطف حضور محمود فکری در راس کادر فنی این تیم بود که روحیه جنگندگی را به شاگردانش تزریق کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها