X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1400, 09:12
کد خبر: 33831
خبرنگار: khani
نظرات: 15

قهرمانی می‌خواهیم ولی حریفان سرسختی هم در این راه داریم

علی‌محمدی: به هواداران قول می‌دهم این دو امتیاز را جبران کنیم

علی‌محمدی: به هواداران قول می‌دهم این دو امتیاز را جبران کنیم هافبک تیم سپاهان در مورد تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان و از دست رفتن صدرنشینی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد جلال علی محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در مورد بازی باید بگویم که ما باید سه امتیاز را به دست می آوردیم و جایگاه‌مان را در صدر جدول حفظ می‌کردیم.

وی در مورد عدم کسب سه امتیاز در این دیدار افزود: می‌دانستیم بازی سختی داریم و مقابل یک تیم سخت‌کوش به میدان می‌رویم و هرچه از بازی گذشت شرایط برای ما سخت و سخت‌تر شد چرا که ما نیاز به گل داشتیم و باید گل‌ می‌زدیم ولی متاسفانه شادابی همیشگی را نداشتیم و موقعیت‌هایمان هم متاسفانه به خوبی مورد استفاده قرار نگرفت و بازی مساوی شد.

هافبک سپاهان در رابطه با اینکه از این تیم انتظار قهرمانی می‌رود هم خاطرنشان کرد: امید به قهرمانی داریم چون جزو مدعیان و تیم‌های بالای جدول هستیم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم ولی در این راه تنها نیستیم و رقیب داریم و نمی‌توانیم بگوییم بی‌رقیب هستیم و اتفاقا رقبای ما هم تیم‌های قدرتمند و پرمهره ای هستند و اینکه من فکر می‌کنم هنوز 10 هفته دیگر باقی مانده و هنوز همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم تکلیفمان را خودمان روشن کنیم و هرچقدر بهتر امتیاز جمع کنیم شانس بیشتری برای قهرمانی داریم.

علی محمدی در پایان خطاب به هواداران سپاهان هم گفت: سپاهان همیشه مورد لطف و حمایت هوادارانش بوده حتی در روزهای بدمان که من اینجا بودم مثل روزهای خوب مورد حمایت بودیم و فکر می‌کنم هواداران ما با یک تساوی به توانایی تیم شک نخواهند کرد و من به آنها قول می‌دهم این نتیجه را جبران کنیم و روزهای خوب برخواهد گشت. ما 6-7 برد پیاپی داشتیم و این مساوی نوار پیروزی‌هایمان را پاره کرد ولی امیدوارم از بازی بعد دوباره روی ریل پیروزی بیافتیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها