X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 اردیبهشت 1400, 09:42
کد خبر: 33874
خبرنگار: khani
نظرات: 0

خوشه طلایی را دست کم نمی‌گیریم

کریمی: تاثیر حاج صفی را روی نتایج اخیر سپاهان به خوبی می‌بینید

کریمی: تاثیر حاج صفی را روی نتایج اخیر سپاهان به خوبی می‌بینید هافبک تیم سپاهان در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری سپاهان مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و توانستیم به گل هم برسیم ولی بازی سختی بود. در نیمه دوم که ده نفره بودیم فشار زیادی روی ما بود و دیگز اینکه بازی روی چمن مصنوعی کار را خیلی سخت می‌کند ولی با این حال خدا‌‌ را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد تاثیر حاج صفی از زمان حضورش در سپاهان روی کیفیت این تیم هم گفت: قطعاً با آمدن آقا احسان شرایط خیلی بهتر شده چرا که بالاخره ایشان کاپیتان تیم ملی هستند و تجربه بازی‌های بین المللی زیادی دارند و قابلیت فنی بالایی هم دارند و همانطور که می‌بینید تاثیرش را هم روی نتایج اخیر سپاهان گذاشته است.

هافبک سپاهان در مورد اینکه خط حمله این تیم در امر گلزنی در دیدارهای اخیر به خوبی گذشته عمل نمی‌کند، گفت: نیم فصل دوم فکر می‌کنم شرایط سخت تر شده است چون همه تیم‌ها می‌آیند برای اینکه حداقل یک امتیاز هم که شده از ما بگیرند و بالاخره تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و نکته مهم این است که بازی ها را بتوانیم برنده باشیم حالا با هر تعداد گل که شده مهم سه امتیاز است.

کریمی در مورد شانس بالای سپاهان برای قهرمانی هم توضیح داد: بله شرایط تیم خدا را شکر خیلی خوب است و داریم تلاش می‌کنیم هر بازی بهترین نتیجه را بگیریم و امیدوارم آخر فصل بتونیم قهرمان شویم و هواداران را خوشحال کنیم.

هافبک سپاهان در مورد دیدار جام حذفی هم گفت: تمام تمرکز ما در طول هفته گذشته روی بازی با خوشه طلایی بوده و بدون دست کم گرفتن این تیم با تمام قوا به میدان می‌رویم تا به امید خدا دست پر خارج شویم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها