X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 اردیبهشت 1400, 10:24
کد خبر: 33875
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سپاهان با دست خود از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت

چرخابی : نویدکیا فلسفه فوتبال را در سپاهان تغییر داد

چرخابی : نویدکیا فلسفه فوتبال را در سپاهان تغییر داد مربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا با مربیان بزرگی کار کرده و از همه ابزارهای تیم برای گل زدن استفاده می‌کند اما حذف شدن از آسیا ضربات زیادی به این تیم وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حسین چرخابی در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به عملکرد محرم نویدکیا در تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: این تیم از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ امسال به همراه پرسپولیس و در درجه‌ پایین‌تر استقلال است.

وی ادامه داد: نویدکیا تغییرات زیادی در تیم نداد و قبول کرد بازیکنانی که قلعه‌نویی در این تیم به کار گرفته، بازیکنان خوبی هستند اما فلسفه‌ فوتبال را در سپاهان تغییر داد و از تمام ابزار تیم برای گل زدن استفاده می‌کند که می‌تواند برای این تیم موثر باشد.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: نویدکیا دوره‌های مربیگری را پشت سر نگذاشته اما او با مربیان بزرگی کار کرده و این موضوع خیلی به او کمک می‌کند. نویدکیا از هر مربی ویژگی‌های مثبتی را برداشت کرده و این ویژگی‌ها را در تیم‌ خود پیاده می‌کند.


چرخابی با اشاره به عدم حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: هر تیمی که به آسیا می‌رود آب‌دیده‌تر می‌شود اما متأسفانه سپاهان در فصل گذشته با دست خودش، خود را از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشت و حوادثی که در بازی با پرسپولیس اتفاق افتاد سبب شد که این تیم از لیگ قهرمانان آسیا دور شود و این دور شدن ضربات زیادی به این تیم وارد کرد.

وی درباره بازی پیش روی این تیم با پرسپولیس بیان کرد: این دیدار یک بازی 12 امتیازی است و یکی از بازی‌های مهم چند سال اخیر فوتبال ایران است چون پرسپولیس با اضافه شدن بازیکنانش یک تیم کامل ساخته و سپاهان هم کاملاً احیا شده است.

مربی فوتبال اصفهان اضافه کرد: اگر تیم‌ها همین شرایط را حفظ کنند و با همین نیرو و قوا به این مصاف برسند، بدون شک در این مسابقه شاهد دیداری تهاجمی و زیبا خواهیم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها