X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 اردیبهشت 1400, 07:28
کد خبر: 33910
خبرنگار: khani
نظرات: 1

حرف های پرسپولیسی ها بازیکنان ما را تهییج کرد

محبی: گلزنی در این گونه بازی ها بیشتر می چسبد

محبی: گلزنی در این گونه بازی ها بیشتر می چسبد ما به وقت های تلف شده اعتراض داشتیم نمی دانم چه شد که چند بازیکن پرسپولیس آمدند و حرف هایی به بازیکنان ما زدند و ...

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، در حالی که جدال حساس سپاهان و پرسپولیس می رفت با تک گل عیسی آل کثیر به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان برسد، محمد محبی، وینگر 22 ساله سپاهانی ها در دقیقه 87 بازی را به تساوی کشاند. صحبت های این بازیکن را در پایان بازی بخوانید:



داور حداقل می توانست یک پنالتی را برای ما بگیرد

ابتدا خدا را شکر می کنم که سلامت بیرون آمدیم. فکر می کنم نتیجه عادلانه بود. دوست داشتیم که سه امتیاز بازی را کسب کرده و خودمان را از این کورس بِکَنیم. در دقایق ابتدایی دو تیم بازی خوبی انجام دادند اما کم کم تشنج شروع شد تا آخر بازی که دیدید چند سوت را که نمی دانم داور چرا این گونه زد! حداقل می توانست یک پنالتی را برای ما بگیرد.




هر دو تیم برای این جو آماده بودند


بازی سپاهان و پرسپولیس بازی مهمی است و به آن ال کلاسیکوی ایران می گویند. دو تیم در کورس قهرمانی هستند و بازی حساس بود. مطمئنا چنین جوی به وجود می آمد و هر دو تیم برای این جو آماده بودند.



گلزنی در این گونه بازی ها بیشتر می چسبد

محبی که در آخرین دیدار لیگ برتری دو تیم پیش از این بازی هم به پرسپولیس گل زده بود در مورد تکرار این اتفاق گفت: من برای هر گلی که می زنم اهمیت زیادی قائلم ولی گلزنی در این گونه بازی ها بیشتر می چسبد. ولی چیزی که برای من مهم است، پیروزی تیم است. انشالله هر موقع که با پرسپولیس بازی داریم این اتفاقات خوب رخ بدهد.


حرف های پرسپولیسی ها بازیکنان ما را تهییج کرد

بازی که تمام شد ما به وقت های تلف شده اعتراض داشتیم نمی دانم چه شد که چند بازیکن پرسپولیس و آمدند و حرف هایی به بازیکنان ما زدند و آنها هم تهییج شدند.


به وقت اضافه نیمه دوم معترض بودیم


نمی توانم در مورد پنالتی بودن صحنه مشکوک دقایق پایانی صحبت کنم و آن را به کارشناسان می سپارم ولی حداقل توقع داشتیم که داور بیش از 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کند. در همان 4 دقیقه هم دو سه تا از بازیکنان افتادند روی زمین و 2 دقیقه هم آنجا تلف شد. داور هم سر 4 دقیقه سوت را زد و ما هم به آن اعتراض داشتیم.



تلاشم را برای حضور در تیم ملی کرده ام

در مورد دعوت شدن به اردوی تیم ملی، نظر آقای اسکوچیچ مهم است و تمام تلاشم را کرده ام و بقیه را به آن بالا سری واگذار می کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها