X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 اردیبهشت 1400, 07:26
کد خبر: 33920
خبرنگار: khani
نظرات: 7

یک فدراسیون با محوریت این تیم ایجاد شود

فتاحی: تنش قبل از بازی را ما درست کردیم یا پرسپولیس؟

فتاحی: تنش قبل از بازی را ما درست کردیم یا پرسپولیس؟ مدیر تیم فوتبال سپاهان مدعی است، باشگاه پرسپولیس با بیانیه‌ها و مصاحبه‌های خود باعث ایجاد تنش‌ها پیش از بازی یکشنبه شب دو تیم شده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، رضا فتاحی درباره حاشیه‌ها و درگیری‌های دیدار سپاهان - پرسپولیس اظهار داشت: چند روز قبل از بازی باشگاه پرسپولیس به برنامه‌ریزی سازمان لیگ اعتراض کرده و درخواست لغو بازی را داده بود. در نهایت هم با فشارهایی که آمد بازی دو روز به تأخیر افتاد. این اتفاق باعث به هم ریختن برنامه تیم ما شد. آنها قرنطینه را هم بهانه کردند تا بازی عقب بیفتد. این در حالی بود که فدراسیون تمام امکانات را در اختیار این تیم گذاشته بود. دیدید بعد از اینکه بازی هم به تأخیر افتاد قرنطینه پرسپولیس تمام شد. باشگاه سپاهان هم هیچ اعتراضی نکرد، چون این سیاست باشگاه ماست. تنها اعتراض ما این بود که چرا این موضوع دیر به ما اعلام شده است. سیاست باشگاه و مربی ما دوری از هوچی‌گری و جنجال بوده است و همه چیز را از مراجع قانونی دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: مصاحبه‌ها و بیانیه‌های قبل از بازی باعث برخی اتفاقات شد. یک روز اعلام کردند آب معدنی با خود به اصفهان خواهند آورد. این موضوع دیگر فسیل شده است. یک روز به سازمان لیگ گفتند باید امنیت ما را در اصفهان تأمین کنید. مگر پرسپولیس جایی می‌رفت که دشمن آنجاست؟! این حرف درستی نبود. تنش قبل از مسابقه را ما به وجود آوردیم یا پرسپولیسی‌ها؟

مدیر تیم سپاهان درباره اتفاقات پیش از شروع این مسابقه گفت: نویدکیا قبل از بازی از هواداران خواهش کرد که فقط به هتل خودمان بیایند. حتی بعد از جلسه هماهنگی بازی من به سمت هتل پرسپولیس رفتم ولی هیچکس آنجا نبود و مأموران امنیتی نیز 24 ساعته مقابل هتل این تیم حضور داشتند. صبح روز بازی نیز ناظران مسابقه در هتل پرسپولیس حاضر شدند و شاهد آرامش آنجا بودند. حتی سرپرست تیم پرسپولیس هم این موضوع را به ناظر بازی اعلام کرده بود. اتوبوس پرسپولیس برای رفتن به ورزشگاه هم کاملاً اسکورت بود. حتی راننده‌ها نیز گفتند که مشکلی نبوده و اتوبوس پرسپولیس راحت وارد استادیوم شده است.

فتاحی در ادامه با بیان اینکه پیروانی در صحبت‌های خود حاشیه‌سازی می‌کند، یادآور شد: به نظرم تاریخ مصرف این صحبت‌ها تمام شده است. من این صحبت‌ها را به بیانیه نیروی انتظامی ارجاع می‌دهم، همان نیروی انتظامی که سال گذشته رسماً اعلام کرد ما آماده انتقال سپاهان به ورزشگاه بودیم و سازمان لیگ با استناد به همان صحبت‌ها بازی را 3 بر صفر کرد.

وی در مورد درگیری‌های پایان بازی یادآورد شد: حاشیه نبوده است. یک نفر در حالت فیلمبرداری بوده که یکی از بازیکنان پرسپولیس و یکی از همراهان این تیم به سمت او رفتند و تنش از آنجا شروع شد، ولی خوشبختانه درگیری فیزیکی پیش نیامد. نمی‌دانم دوستان دنبال چه هستند؟ فکر می‌کنم دنبال لغو بازی بودند!

مدیر تیم سپاهان در واکنش به صحبت‌های افشین پیروانی درباره قهرمانی‌های این تیم تصریح کرد: ما پنج دوره قهرمان لیگ شدیم و چهار دوره جام حذفی را به دست آوردیم. ما تنها تیم ایرانی هستیم که در جام باشگاه‌های جهان بودیم و عقده قهرمانی نداریم.

فتاحی در واکنش به صحبت‌های نویدکیا در پایان بازی نیز گفت: نویدکیا آدمی نیست که دروغ بگوید و همه او را می‌شناسند. مطمئن باشید چنین صحبت‌هایی روی نیمکت پرسپولیس مطرح شده (درخواست از یک بازیکن برای افتادن روی زمین) که نویدکیا آن را گفته است. باشگاه پرسپولیس باید کسی را که ماسک زده بود و در درگیری‌ها نیز حضور داشت، معرفی کند. فوتبال متعلق به همه مردم است و اینکه یک تیم خودش را جدا بداند، درست نیست. شما صحبت‌های سهیل مهدی را هم دیدید که گفته بود نمی‌تواند برنامه‌ریزی را فقط برای یک تیم انجام دهد. آرزو می‌کنیم یک فدراسیون با محوریت پرسپولیس ایجاد شود که این باشگاه به هر نحوی دوست دارد برنامه‌ریزی کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها