X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 خرداد 1400, 10:28
کد خبر: 33955
خبرنگار: khani
نظرات: 0

اتهام تبانی به سپاهان و مس ناجوانمردانه است

کریمی: صدرنشینی فقط در پایان فصل اهمیت دارد که امیدوارم به آن برسیم

کریمی: صدرنشینی فقط در پایان فصل اهمیت دارد که امیدوارم به آن برسیم هافبک تیم سپاهان در مورد شرایط این روزهای تیمش صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد کریمی در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: سپاهان شرایط خوبی دارد و در این مدت که لیگ تعطیل است کادر فنی برنامه ریزی خوبی داشته تا هم بازیکنان فرصت استراحت داشته باشند و هم تمرینات به گونه ای باشد که از شرایط بازی خارج نشویم. متاسفانه برنامه ریزی مسابقات به گونه ای است که این تعطیلی های طولانی به ضرر تیم‌هایی است که روند خوبی دارند ولی همه تلاش ما این است که از این فرم خوب خارج نشویم.

وی در مورد صدرنشینی سپاهان در جدول هم گفت: صدرنشینی در پایان فصل مهم است و ما هم از الان به فکر پایان فصل نیستیم و هفته به هفته جلو می‌رویم. ما در هر بازی برای پیروزی به زمین مسابقه می‌رویم و بعداز از بازی به فکر بازی بعد هستیم. امیدوارم آخر فصلبا صدرنشینی و قهرمانی کارمان را به پایان برسانیم.

هافبک سپاهان با اشاره به وضعیت خودش هم گفت: در کنار وضعیت خوب تیم، خداروشکر شرایط خیلی خوبی را پشت سر می‌گذارم. هم از نظر جسمانی و هم از نظر روحی شرایط مناسب و مطلوبی دارم.

کریمی در مورد برتری پرگل مقابل مس هم توضیح داد: فکر می‌کنم عملکرد خیلی خوبی داشتیم و مزد بازی خوبمان را هم با یک برد پرگل گرفتیم و حقمان بود که با این اختلاف پیروز شویم‌. این برد روی روحیه تیم ما تاثیر خیلی خوبی داشت و به آن نیاز داشتیم.

وی با اشاره به حرف و حدیث‌هایی که در خصوص این بازی ایجاد شده هم گفت: این تهمت‌ها واقعا عادلانه نیست و یکسری افراد شیطنت می‌کنند و می‌گویند بازی تبانی بوده است. مگر می‌شود کسی آبرو و شرف خودش را کنار بگذارد و دست به این کار‌ها بزند، این حرف‌ها درست نیست و خوب نیست چنین مباحثی وارد فوتبال شود و افرادی که این مسائل را مطرح می‌کنند بدانند اگر روزی تیم‌ محبوب خودشان هم یک برد پرگل به دست بیاورد افراد دیگری می‌توانند آنها را زیر سوال ببرند برای همین فکر می‌کنم نباید به این مسائل دامن زد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها