X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 خرداد 1400, 10:33
کد خبر: 33959
خبرنگار: khani
نظرات: 0

ایران را دوست دارم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم

گولسیانی: برنامه مسابقات لیگ نباید انقدر طولانی باشد

گولسیانی: برنامه مسابقات لیگ نباید انقدر طولانی باشد مدافع گرجستانی سپاهان در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد گئورگی گولسیانی در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط سپاهان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و با نظم و برنامه ریزی که کادرفنی انجام داده سعی داریم آمادگی خودمان را حفظ کنیم و با شرایط خوبی ادامه مسابقات را برگزار کنیم ولی به طور کلی به نظرم برنامه مسابقات باید به شکل دیگری چیده شود و اینکه یک فصل خیلی طولانی با تعطیلات متعدد داشته باشیم آسیب زننده است.

وی در مورد رقابت قهرمانی با پرسپولیس هم گفت: ما از روز اول این را در تیم قرار دادیم که هر بازی فقط به بازی بعدی فکر کنیم و در هیچ مقطعی از فصل تمرکزمان را روی انتهای فصل و مسائل این چنینی نذاریم و فکر می‌کنم یکی از دلایل موفقیت ما هم همین است چرا که فکر کردن به قهرمانی ممکن است روی ما فشار ایجاد کند.

مدافع گرجستانی سپاهان در ادامه عنوان کرد: در مورد رقابت با پرسپولیس هم با توجه به جدول به نظر می‌رسد شانس این دو تیم بیشتر باشد ولی اتفاقات در فوتبال هیچ وقت قابل پیش بینی نیست و ممکن است هر شرایط دیگری پیش بیاید. همانطور که گفتم فعلا به فکر بازی بعدی هستیم.

گولسیانی در رابطه با اینکه فکر می‌کند بعد از چند سال حضور در ایران فصل تجربه کردن قهرمانی او از راه رسیده یا نه هم گفت: نمی توانم از الان این را بگویم. دوست دارم چنین اتفاقی بیافتد و امیدوارم این چنین باشد.

وی در مورد دیدارهای تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی هم توضیح داد: من چند سال در ایران حضور دارم و ایران را دوست دارم و امیدوارم تیم ملی ایران هم موفق باشد. ضمن اینکه دوستان من در این تیم حضور دارند و برای آنها هم آرزوی موفقیت دارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها