X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 خرداد 1400, 09:34
کد خبر: 33964
خبرنگار: khani
نظرات: 0

نتایج گذشته باعث شده کار تیم ملی برای صعود سخت شود

خلعتبری: نباید اجازه دهیم زحمات یک فصل ما هدر برود

خلعتبری: نباید اجازه دهیم زحمات یک فصل ما هدر برود وینگر تیم سپاهان در مورد شرایط خودش و این تیم و همچنین وضعیت تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمدرضا خلعتبری در گفتگو با ایلنا در خصوص وضعیت مصدومیت خود اظهار داشت: متاسفانه مدتی به خاطر مصدومیت نتوانستم در خدمت تیم سپاهان باشم و مدتی مشغول انجام کارهای درمانی بودند و از روز گذشته اجازع حضور در تمرینات گروهی را پیدا کردم و در این مدت تعطیلی مسابقات هم سعی می‌کنم خودم را به آمادگی صد در صد برسانم تا در ادامه مسابقات بتوانم در خدمت سپاهان باشم و به تیم کمک کنم.

وی در مورد وقفه طولانی مدت بین بازی‌های سپاهان هم گفت: متاسفانه این شرایطی است که پیش آمده و مسابقات را از ریتم و شرایط خودش خارج می‌کند و به کیفیت لیگ لطمه می‌زند ولی خب به هر حال چاره‌ای نیست و باید با آن کنار بیاییم و کادرفنی هم برنامه ریزی خوبی برای این موضوع داشته است و اردویی هم قرار است در کردان اردویی داشته باشیم و دیدارهای تدارکاتی در پیش داریم و سعی می‌کنیم تا حد ممکن از این تعطیلی ضربه نخوریم.

وینگر سپاهان در مورد سرنوشت قهرمانی لیگ برتر هم توضیح داد: فکر می‌کنم با توجه به شرایط جدول رقابت بیشتر بین ما و پرسپولیس باشد و البته هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده که تمامش سخت هستند و اگر می‌خواهیم زحمایت یک فصل ما از بین نرود باید در دیدارهای باقی مانده هم بهترین عملکرد ممکن را از خودمان به جا بگذاریم و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

خلعتبری با اشاره به وضعیت تیم ملی هم خاطرنشان کرد: من هم مثل هر ایرانی برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم. متاسفانه نتایجی که در گذشته کسب شده کار را سخت کرده و حالا باید هر 4 بازی را پیروز شویم تا بتوانیم به دور بعدی صعود کنیم. بحرین و عراق تا جایی که من اطلاع دارم تدارکات خوبی انجام داده‌اند ولی ما دیدار تدارکاتی نداشتیم که دلیلش برای من مشخص نیست. با این حال بازیکنان خوبی در اختیار داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و اگر خودمان باشیم بحرین و عراق حریف تیم ما نخواهند شد. امیدوارم بچه ها با دست پر به ایران برگردند.

وی در مورد فهرست نفرات دعوت شده هم گفت: این سلیقه سرمربی تیم ملی است که چه نفراتی را به تیم دعوت کند و با افرادی کار کند که به تفکرات تاکتیکی‌اش بخورند ولی فکر می‌کنم نفرات خوبی داشتیم که می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند و از سپاهان به جز نفراتی که دعوت شدند 2-3 بازیکن دیگر حداقل قابلیت دعوت شدن به تیم ملی را داشتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها