X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 خرداد 1400, 10:37
کد خبر: 33967
خبرنگار: khani
نظرات: 4

می‌توانیم سهمیه بیشتری در تیم‌ملی داشته باشیم

کریمی:با اتهام تبانی علیه سپاهان جوسازی می‌کنند

کریمی:با اتهام تبانی علیه سپاهان جوسازی می‌کنند هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با بازیکنانی که داریم می توانیم سهمیه بیشتری در تیم‌ملی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد کریمی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان در تعطیلات لیگ برتر، اظهار داشت: در این روزها که بازی‌های لیگ برتر برگزار نمی‌شوند باید آمادگی خودمان را حفظ کنیم. با انجام تمرینات و بازی دوستانه می‌توانیم روند خوبمان را ادامه بدهیم و خداراشکر در حال حاضر هم شرایط خوبی داریم. طبق برنامه اردویی در کردان داریم و 3-2 بازی دوستانه انجام می‌دهیم. انجام بازی دوستانه کمک زیادی به حفظ شرایط خوبمان می کند.

وی در مورد اینکه سپاهان با صدرنشینی وارد تعطیلات شد و آیا وقفه در مسابقات به ضرر این تیم می‌شود، گفت: به اینکه تعطیلات به ضرر ما می شود یا نه، فکر نمی‌کنیم. تمرکزمان روی کار خودمان است. با تمرین و بازی تدارکاتی سعی می‌کنیم شرایط همیشگی خودمان را حفظ کنیم. کادرفنی هم تلاش می‌کند تا تیم روز به روز وضعیت بهتری پیدا کند.

هافبک سپاهان در خصوص اینکه آخرین بازی این تیم قبل از وقفه طولانی لیگ برتر، با برد 5 بر یک مقابل مس رفسنجان به پایان رسید که باعث جوسازی علیه سپاهان شد و برخی گفتند به خاطر بالا رفتن تفاضل گل این نتیجه با تبانی به ثبت رسید، اظهار داشت: این حرف‌ها و شایعات در مورد تیم ما و مس رفسنجان درست نیست. عده‌ای از دوستان علیه سپاهان جوسازی و شیطنت می‌کنند.

کریمی در مورد شرایط آمادگی خودش گفت: خداراشکر از نظر بدنی وضعیت خوب و مناسبی دارم و فکر می‌کنم تا اولین بازی پیش رو به شرایط ایده‌آل برسم.

وی در خصوص اینکه با اعلام لیست اسکوچیچ انتقاداتی در مورد عدم دعوت سجاد شهباززاده مطرح شد و آیا سپاهان می‌توانست سهمیه بیشتری در تیم‌ملی داشته باشد، عنوان کرد: قطعا با وجود بازیکنانی که در تیم ما هستند، سپاهان می‌تواند سهمیه بیشتری در تیم‌ملی داشته باشد. به هرحال برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و به این تیم خوشبین هستم. مطمئنم با وجود بازیکنانی که در تیم ملی داریم می‌توانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و به مرحله بعدی برسیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها