X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 خرداد 1400, 07:46
کد خبر: 33970
خبرنگار: khani
نظرات: 0

باید در هر بازی سه امتیاز به دست بیاوریم

مصلح: در کورس قهرمانی نباید کوچک‌ترین فرصتی را از دست بدهیم

مصلح: در کورس قهرمانی نباید کوچک‌ترین فرصتی را از دست بدهیم مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: در کورس قهرمانی تیم ما باید حواسش باشد کوچک‌ترین فرصتی را از دست ندهد چون رقابت‌ برای قهرمانی بسیار حساس است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، سپاهانی‌ها این روزها در اردوی کردان کرج حضور دارند و خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کنند. شاگردان محرم نویدکیا در این اردو یک بازی دوستانه نیز مقابل صنعت نفت آبادان برگزار کردند که این بازی با تساوی به پایان رسید.

شایان مصلح، مدافع سپاهانی‌ها در گفت‌وگو با ایسنا درباره این اردوی آمادگی کرد: شرایط‌مان خوب است و در کمپ کردان اردوی آمادگی‌مان را داریم پشت سر می‌گذاریم و امیدواریم شرایط‌ بدنی‌مان روز به روز بهتر شود. هوا در تمام نقاط کشور گرم است اما این‌جا کمی خنک‌تر است و امکانات خوبی برای ما مهیا شده است و همه چیز دست به دست هم داده تا بتوانیم اردوی خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: تیم‌مان شرایط خوبی دارد و باید برای بازی سخت مقابل فولاد که دو سه هفته دیگر برگزار می‌شود، آماده شویم. بازی‌های سختی را پیش رو داریم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. تیم ما باید حواسش باشد کوچک‌ترین فرصتی را از دست ندهد زیرا رقابت‌ برای قهرمانی بسیار حساس است. باید حواس‌مان باشد بازی به بازی جلو برویم و امتیازات لازم را کسب کنیم. باید در هر بازی سه امتیاز به دست بیاوریم.

مدافع تیم سپاهان درباره وقفه‌های زیاد لیگ گفت: به دلیل بازی‌های آسیایی و بازی‌های تیم ملی به هر حال یک سری وقفه‌ها در تیم ملی پیش آمد که این باعث شد یک سری وقفه‌ها در روند بازی‌ها به وجود بیاید. ما باید شرایط‌مان را حفظ کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. چند هفته تا پایان لیگ بیش‌تر نمانده و امیدوارم بتوانیم تا پایان فصل وضعیت خوب خودمان را حفظ کنیم و در نهایت قهرمانی را جشن بگیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها