X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 خرداد 1400, 15:56
کد خبر: 33971
خبرنگار: khani
نظرات: 3

شانس ما و پرسپولیس برابر است

خلعتبری: امیدوارم این فصل خسته‌کننده با قهرمانی سپاهان تمام شود

خلعتبری: امیدوارم این فصل خسته‌کننده با قهرمانی سپاهان تمام شود وینگر تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد این تیم و پرسپولیس از شانس برابری برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر برخوردارند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پایان دوران مصدومیتش گفت:‌ متأسفانه به دلیل آسیب‌دیدگی چند هفته در کنار تیم نبودم، ولی الان شرایط خوبی دارم و در تمرینات گروهی سپاهان شرکت می‌کنم. در حال حاضر در اردوی کردان هستیم و شرایط من هم خیلی خوب است. امیدوارم در ادامه لیگ به تیمم کمک کنم.

وی در مورد رقابت سپاهان با پرسپولیس و اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت، خاطر نشان کرد: هر دو تیم شانس برابری برای قهرمانی خواهند داشت و نمی‌توان از حالا چیزی را پیش‌بینی کرد. بازی‌های باقیمانده هر دو تیم تقریباً در یک سطح هستند، هر چند که در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. ما باید بازی به بازی جلو برویم و مهم این است که کمترین اشتباه را داشته باشیم. طبیعتاً تمام هدف و ذهنیت ما این است که قهرمان شویم و همه فاکتورها را برای رسیدن به این عنوان داریم.

خلعتبری راجع به طولانی شدن مسابقات که با اعتراض بسیاری از بازیکنان و مربیان همراه شده است، تصریح کرد: امسال به دلیل بیماری کرونا، بازی‌های تیم ملی و همچنین بازی‌های آسیایی، لیگ ما خیلی طولانی شد که این موضوع واقعاً برای بازیکنان آزاردهنده است. امیدوارم این فصل خسته‌کننده با قهرمانی سپاهان تمام شود تا حداقل جواب زحمات‌مان را بگیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها