X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 خرداد 1400, 12:03
کد خبر: 33972
خبرنگار: khani
نظرات: 0

برای رسیدن به هدفمان در پایان فصل لحظه شماری می‌کنم؛

کریمی: برنامه ریزی دقیقی داریم که از تعطیلات لطمه نخوریم

کریمی: برنامه ریزی دقیقی داریم که از تعطیلات لطمه نخوریم هافبک تیم سپاهان در مورد شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر و همچنین تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد کریمی در گفتگو با ایلنا در خصوص برنامه تمرینات سپاهان در فرصت تعطیلی لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوبی انجام دادیم و همه برنامه ریزی کادرفنی بر این بود که بتوانیم در این فرصت آمادگی خودمان را حفظ کنیم. اردوی خوبی در کردان داریم و یک دیدار تدارکاتی خیلی خوب هم با تیم نفت آبادان داشتیم که به ما خیلی کمک کرد و قرار است در فرصت باقی مانده چند دیدار تدارکاتی دیگر هم داشته باشیم تا از شرایط بازی خارج نشویم و در کل شرایط خوبی بر تیم حاکم است و منتظر شروع دوباره رقابت‌ها هستیم تا بتوانیم با قدرت به مسابقات برگردیم و با نتایج خوب هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد حضور 3 بازیکن از سپاهان در اردوی تیم ملی هم عنوان کرد: به هر حال نفرات تیم ملی بر اساس سلیقه سرمربی انتخاب می‌شوند و آقای اسکوچیچ هم نظرش دعوت از این نفرات بوده ولی به نظر من سپاهان کیفیت بالایی از خودش در مسابقات لیگ نشان داده و حداقل 2-3 بازیکن دیگر هم می‌توانستند در این فهرست حضور داشته باشند و سپاهان قابلیت این را داشت که کمک بیشتری به تیم ملی داشته باشد. در کل خوشحالم که تیم ملی نتایج خوبی کسب کرده است و من هم مثل هر ایرانی دیگری آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورم دارم و امیدوارم در دو بازی باقی مانده هم بتوانیم نتایج خوب و قابل قبولی کسب کنیم و راهی مرحله بعد و پس از آن جام جهانی شویم.

هافبک سپاهان در مورد رقابت با پرسپولیس در کورس قهرمانی هم گفت: رقابت خیلی سختی بین ما و پرسپولیس وجود دارد و هرچند هنوز به طور قطع نمی‌توان گفت سایر تیم‌ها از کورس خارج شدند ولی شرایط جدول جوری است که نشان می‌دهد قهرمان لیگ یکی از این دو تیم خواهد بود و با توجه به آنچه تا کنون دیدم حس می‌کنم این رقابت تا هفته پایانی ادامه داشته باشد و در نهایت قهرمانی به تیمی خواهد رسید که اشتباهات کمتری داشته باشد و امیدوارم آن تیم ما باشیم که هوادارانمان را شاد می‌کنیم و جام را بالای سر می‌بریم و برای آن روز لحظه شماری می‌کنم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها