X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 خرداد 1400, 11:28
کد خبر: 33975
خبرنگار: khani
نظرات: 5

در واکنش به ادعای خبرنگار پرتغالی

نیازمند : تمرکزم روی تیم ملی و سپاهان است

نیازمند : تمرکزم روی تیم ملی و سپاهان است پدرو خبرنگار سرشناسِ پرتغالی از توافق پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان و تیم ملی ایران با باشگاه پورتیموننزه خبر داد این در حالی است که ملی پوش ایران این موضوع را تکذیب می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از در شرایطی که این روزها پیام نیازمند در اردوی تیم ملی ایران در منامه بحرین حضور دارد، پدرو سِپِولودا خبرنگار پرتغالی از عقد قرارداد رسمی باشگاه پورتیموننزه با پیام نیازمند خبر داده است.

نکته جالب اینکه، این خبرنگار معروف پرتغالی در توییت خود از تعیین بند فسخ ۲۰ میلیون یورویی برای گلر سپاهان خبر داده و اینکه این قرارداد برای ٣ سال امضا شده و تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

این در حالی است که پیام نیازمند سنگربان سپاهان و تیم ملی ضمن تکذیب خبر عقد قرارداد رسمی گفت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستم و تمام تمرکزم روی دو مسابقه باقی مانده است. امیدوارم با دست پر به ایران بازگردیم و پس از آن هم هفت مسابقه بسیار مهم با سپاهان داریم. به امید خدا پس از پایان مسابقات، در مورد آینده‌ام تصمیم قطعی را خواهم گرفت.

گفتنی است در حال حاضر پائولو سرجیو سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و باشگاه التعاون عربستان، هدایت تیم پورتیموننزه پرتغال را بر عهده دارد و جعفر سلمانی دیگر بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی نیز در پایان لیگ بیستم به این تیم پیوسته است.

پیام نیازمند در ابتدای لیگ هجدهم از تیم فوتبال پیکان با قراردادی ٢ ساله به باشگاه سپاهان پیوست و پیش از شروع لیگ نوزدهم قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. در پایان لیگ بیستم قرارداد نیازمند با سپاهان خاتمه پیدا می کند و این بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد باشگاه فصل آینده خود را انتخاب کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها