X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 شهریور 1400, 12:17
کد خبر: 34188
خبرنگار: khani
نظرات: 5

سه پروژه نقل و انتقالاتی باقی مانده سپاهان

سه پروژه نقل و انتقالاتی باقی مانده سپاهان سپاهان که فعالیت خوبی در پنجره تابستانی داشته سه کار نیمه تمام پیش رو دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، باشگاه سپاهان که فصل گذشته در رقابتی شانه به شانه با پرسپولیس موفق نشد مقام قهرمانی را کسب کند، در پنجره تابستانی به دنبال تقویت نقاط ضعف و فراهم کردن تیمی قدرتمندتر از فصل گذشته برای لیگ بیست و یکم است و تا این لحظه هم فعالیت خوبی در پنجره تابستانی داشته است.

سپاهان که در هفته پایانی لیگ با 4 بازیکن خود یعنی پیام نیازمند، احسان حاج صفی، کی‌روش استنلی و محمد محبی را از دست داد تا این لحظه نفرات مورد زیادش را تا حد زیادی جذب کرده است.

طلایی پوشان در خط حمله شهریار مغانلو را جانشین استنلی کی‌روش کردند و به عنوان وینگر هم به جای محبی، فرشاد احمدزاده را از فولاد کردند و در پست هافبک دفاعی هم مسعود ریگی، ستاره استقلال جانشین حاج صفی شد.

طلایی‌پوشان در زمینه تمدید با نفرات کلیدی خود هم عملکرد خوبی داشتند. آنها سجاد شهباززاده، آقای گل فصل قبل را با وجود علاقه پرسپولیس به جذبش را حفظ کردند و در خط دفاع هم بازیکنانی مثل گولسیانی، پورقاز و مهدیزاده که قراردادشان به پایان رسیده بود را در جمع نفرات خود با تمدید قرارداد نگه داشتند. محمدرضا خلعتبری، وینگر با تجربه این تیم هم در جمع طلایی پوشان ماندنی شد و محمدرضا حسینی، هافبک هجومی سپاهان هم که صحبت از جدایی‌اش مطرح بود در این تیم ماند.

در حال حاضر با تمام این تفاسیر هنوز 3 پروژه ناتمام پیش روی مدیران سپاهان است. پروژه مهمی که هنوز به نتیجه نرسیده جذب یک گلر مطمئن برای جانشینی پیام نیازمند است. سپاهان نیما میرزازاد را از نساجی جذب کرده و احتمالا این بازیکن به عنوان جانشین مطمئن برای نفر اول دروازه این تیم قرار است ایفای نقش کند. سپاهانی‌ها تلاش‌هایی نافرجام برای جذب بازیکنانی از جمله اخباری، فروزان، مظاهری، حسینی و حقیقی داشتند و در حال حاضر گفته می‌شود اولویت آنها جذب گلر خارجی است. به هرحال تا تکلیف این پست مشخص نشود محرم نویدکیا نمی‌تواند با خیال راحت تیمش را آماده فصل جدید کند.

مورد بعدی مربوط به تمدید قرارداد با سروش رفیعی است، آقای پاس گل سپاهان نقش زیادی در نتایج خوب فصل گذشته این تیم داشته و هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده است، هر چند گفته می‌شود به توافقاتی با سپاهان دست پیدا کرده است.

و در نهایت یاسین سلمانی سومین کار نیمه تمام سپاهانی‌ها تا اینجای کار است. قرارداد سلمانی با سپاهان تمام شده و صحبت‌هایی از لژیونر شدن او هم مطرح است و سپاهانی‌ها قصد دارند قرارداد این بازیکن را بلند مدت تمدید کرده و او را به صورت قرضی به تیم‌های خارجی منتقل کنند و باید دید سلمانی در سپاهان ماندگار می‌شود یا نه.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها