X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 شهریور 1400, 15:54
کد خبر: 34190
خبرنگار: khani
نظرات: 12

اسکوچیچ لیگ را رصد کرد و دعوت شدم؛

سلمانی: آرزوهای بزرگی در تیم ملی دارم

سلمانی: آرزوهای بزرگی در تیم ملی دارم جوان‌ترین بازیکن تیم ملی که آرزویش پوشیدن پیراهن این تیم بود، این روزها در کنار دیگر ستاره‌ها مشغول تمرین و امیدوار به بازی مقابل سوریه است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، یاسین سلمانی هافبک ۱۹ ساله سپاهان با بازی‌های درخشانش در لیگ بیستم مورد توجه دراگان اسکوچیچ قرار گرفت و اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد. یاسین سلمانی در این باره به خبرنگار ما گفت: دعوت شدن به تیم ملی آرزوی قلبی‌ام بود؛ درست است که در تمام رده‌های پایه تیم ملی بازی کردم ولی بازی کردن در تیم ملی بزرگسالان حس خوبی به من داده و به یکی از آرزوهای بزرگم رسیدم.


او با اشاره به شرایطی که در تیم ملی دارد، ابراز کرد: امیدوارم در کنار این ستاره‌ها تجربه بیشتری به دست بیاورم و اعتماد به نفسم بالاتر برود؛ از آقای اسکوچیچ بابت اعتمادش ممنون هستم و از باشگاه سپاهان و آقای نویدکیا نیز تشکر می‌کنم.

ملی‌پوش جوان سپاهان اضافه کرد: خدا را شکر با توجه به فصلی که گذشت و اعتمادی که آقای اسکوچیچ کرد، به تیم ملی دعوت شدم. باید این را بگویم آقای نویدکیا در سپاهان به من بازی داد و همین اتفاق موجب شد به تیم ملی دعوت شوم.

سلمانی در خصوص ترافیک خط میانی تیم ملی و امیدواری‌هایش برای بازی کردن ابراز کرد: تمام تلاشم را می‌کنم و از اینکه کنار ستاره‌ها تمرین می‌کنم، شگفت زده هستم، اما تمام سعی من این است که بتوانم برای تیم ملی بازی کنم.

او در مورد اینکه با کدام یک از بازیکنان تیم ملی ارتباط دوستانه‌تری دارد گفت: لژیونرها که تازه دیروز رسیدند و با همه ارتباط خوبی دارم ولی با پیام نیازمند که قبلا در سپاهان بود، ارتباطم بهتر است.



این ملی‌پوش سپاهان در خصوص رابطه اسکوچیچ با افراد جدیدی که به تیم ملی دعوت شده‌اند، عنوان کرد: خدا را شکر آقای اسکوچیچ لیگ را به خوبی رصد کرده بود و قبل از اینکه بازیکنان دیگر به تیم اضافه شوند و همه چیز نهایی شود، ما در یک مینی‌کمپ بودیم که به نظرم فوق‌العاده بود، تمرینات خوبی انجام دادیم و شرایطمان خوب بود. یک‌سری‌ها آمدند و رفتند و لژیونرها اضافه شدند ولی تمام این‌ها و عملکرد خوب ما و کادر فنی موجب می‌شود تیم ملی در آسیا قدرتمند باشد.

سلمانی در مورد دیدار با سوریه گفت: سوریه تیم قابل احترامی است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم با دست پر از بازی بیرون بیاییم و موجب شادی مردم عزیز شویم. تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و انگیزه بچه‌ها بالا است.

او که برای نخستین بار در لیگ نوزدهم توسط امیر قلعه‌نویی به اهالی فوتبال معرفی شد و به میدان رفت، اظهار کرد: امیر قلعه‌نویی من را به بزرگسالان سپاهان آورد و در آن فصل یک بازی انجام دادم ولی سال خوبی بود. امسال هم که آقای نویدکیا آمد، بیشتر بازی کردم و رفته رفته جا افتادم و این موضوع برایم خیلی خوب بود.


بازیکن آینده‌دار سپاهان که در فصل نقل و انتقال سه پیشنهاد خارجی داشت و برای تمدید سپاهان را انتخاب کرد، در این باره گفت: پیشنهاد خارجی داشتم ولی با توجه به مشورت‌هایی که انجام دادم و علاقه قلبی خودم، تصمیم گرفتم در سپاهان برای یک فصل دیگر بمانم و ان‌شاالله بعدا هم شرایطم خوب باشد و بتوانم از این تیم لژیونر شوم.

سلمانی در مورد عملکرد خوب سپاهان در فصل نقل و انتقالات و اینکه می‌توان به قهرمانی این تیم برای فصل آینده امیدوار بود یا خیر عنوان کرد: سپاهان با یک مدیریت قوی و حضور آقای نویدکیا روی نیمکت یک تیم فوق‌العاده است. به نظر من یک فوتبالیست حرفه‌ای در لیگ ایران باید سپاهان را تجربه کند چون واقعا از همه لحاظ باشگاه خوبی است و بازیکنانی که در نقل و انتقالات گرفتیم، خریدهای خوبی بودند‌. ان‌شاالله امسال تیم خوبی داشته باشیم و جام بگیرم. این را بگویم که واقعا حق‌مان سال گذشته قهرمانی بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها