X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 شهریور 1400, 12:14
کد خبر: 34191
خبرنگار: khani
نظرات: 4

بازیکنان خوبی جذب شدند و در کنار آنها برای قهرمانی می‌جنگیم

مهدیزاده: یک فصل سخت و طولانی را پشت سر گذاشتیم

مهدیزاده: یک فصل سخت و طولانی را پشت سر گذاشتیم مدافع تیم سپاهان در مورد تمدید قراردادش و اهدافش با سپاهان در فصل جدید صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمدرضا مهدیزاده در گفتگو با ایلنا در خصوص نتایج فصل گذشته سپاهان اظهار داشت: یک فصل سخت و طولانی را پشت سر گذاشتیم و تلاش زیادی برای رسیدن به اهدافمان داشتیم که متاسفانه میسر نشد. ما با پرسپولیس تا هفته آخر لیگ در کورس قهرمانی بودیم و کسب 65 امتیاز در لیگ واقعاً کار راحتی نیست و از طرفی در جام حذفی هم تلاش زیادی برای قهرمانی داشتیم ولی اتفاقات فوتبالی باعث شد نتیجه نگیریم و حذف شویم. فکر می‌کنم استحقاق ما در فصل گذشته حداقل یک جام بود که به آن نرسیدیم.

وی در مورد اینکه در مرحله اول مذاکرات با سپاهان به نتیجه نرسید و در دور دوم توافق کردند و قراردادش تمدید شد توضیح داد: در مرحله اول مذاکرات یک سری سو تفاهم‌ پیش آمد که منجر به توافق نشد و نتوانستیم به جمع بندی برسیم ولی بعد از اینکه مستقیم با آقای نویدکیا صحبت کردم این سو تفاهم برطرف شد و بدون هیچ مشکلی قراردادم را تمدید کردم و خوشحالم که امکان ادامه حضورم در سپاهان فراهم شده است. اینکه می‌گویند مشکل بر سر زمان قرارداد و اختلاف بین یک سال و دو سال بود صحت ندارد و ما بر سر دو سال توافق کرده بودیم و اصلاً چنین موضوعی صحت نداشت. به هر حال خوشحالم که در سپاهان هستم.

مدافع سپاهان در مورد نقل و انتقالات این باشگاه تا این لحظه گفت: ما چند بازیکن خوبمان را متاسفانه از دست دادیم و همبازی‌هایم که لژیونر شدند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هرجا هستند بدرخشند و از طرفی بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفتیم و نفراتی که اضافه شدند از مهره‌های خوب و کلیدی فوتبال ایران هستند و امیدوارم عملکرد خوبی در ترکیب تیم داشته باشند و فصل آینده حتی قدرتمندتر از گذشته در رقابت‌ها حاضر شویم.

مهدیزاده در مورد شانس قهرمانی سپاهان در فصل بعد توضیح داد: نمی‌شود در مورد قهرمانی صحبت کرد چرا که در طول فصل اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد و روی نتایج بازی‌ها تاثیرگذار باشد. کار واقعاً سختی است ولی قطعاً و بدون شک تلاش و هدف ما در این رابطه است و هدفی جز قهرمانی را دنبال نمی‌کنیم و تک تک اعضای باشگاه و تیم هر چه در توان داریم برای کسب افتخار برای سپاهان و خوشحال کردن هواداران است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها