X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 شهریور 1400, 13:28
کد خبر: 34206
خبرنگار: khani
نظرات: 0

برای حضور در کلاس مربیگری؛

محرم تمرینات سپاهان را به تهران منتقل کرد

محرم تمرینات سپاهان را به تهران منتقل کرد اعضای تیم فوتبال سپاهان برای برگزاری اردویی چند روزه شب گذشته وارد تهران شدند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، تمرینات تیم فوتبال سپاهان با حضور بازیکنان جدید از چهارشنبه 2 هفته پیش آغاز شده است و محرم نویدکیا رفته رفته در حال شناختن چهره اصلی تیم خود در فصل جدید است. البته طی این مدت برخی بازیکنان سپاهان نظیر ملی‌پوشان در تمرین حضور نداشتند تا فقط چند روز باشد که دوباره تمامی اعضای تیم در کنار هم جمع شده اند.


در همین بین اما برگزاری کلاس مربیگری در تهران سبب شده که محرم نویدکیا تیمش را به تهران بیاورد تا هم فرصت کافی برای گرفتن مدرک مربیگری را داشته باشد و هم اینکه تمرینات تیمش را زیر نظر بگیرد. پیش تر علی کریمی نیز هنگامی که به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود انتخاب شده بود، قرمزپوشان رشتی را با شرایط مشابهی در مرکز ملی فوتبال زیر نظر گرفته بود و در کلاس های مربیگری هم شرکت می کرد.


سپاهان پس از این اردو در تهران که نزدیک به 2 هفته ادامه خواهد داشت، شاید به یک اردوی خارجی هم برود؛ اگرنه که با برگزاری یک اردوی فشرده تر دیگر، طلایی پوشان که در این فصل عملکرد بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته‌اند، آماده شروع دوباره لیگ برتر می‌شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها