X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 شهریور 1400, 09:03
کد خبر: 34217
خبرنگار: khani
نظرات: 0

سپاهان باز هم برای قهرمانی تلاش خواهد کرد

مرزبان: نفراتی که جذب کردیم عالی هستند

مرزبان: نفراتی که جذب کردیم عالی هستند مربی تیم سپاهان ضمن ابراز خرسندی از جذب بازیکنان جدید مدعی شد تیم سپاهان این پتانسیل را دارد که فصل آینده نیز به یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با میزان، در مورد عملکرد سپاهان پیش از شروع فصل جدید اظهار داشت: سه بازیکن تاثیرگذار فصل قبل خود را از دست دادیم و به دنبال جایگزین مناسب برای آن‌ها بودیم. فکر می‌کنم با یادگیری خوبی که انجام دادیم نفرات فوق‌العاده‌ای به جمع ما اضافه شدند و از تیمی که داریم راضی هستیم. سعی کردیم تمرینات منظمی را بر اساس نقاط ضعف فصل قبل برنامه ریزی کنیم. لازم است تا بهتر از فصل قبل ظاهر شده و خود را در جمع مدعیان قهرمانی بار دیگر مطرح کنیم. بدون شک با توجه به شناختی که از تیم ما به دست آمده است فصل آینده برای ما سخت‌تر خواهد بود، اما پا پس نمی‌کشیم و با سعی و تلاش بیشتر بار دیگر برای کسب جام قهرمانی لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره از دست رفتن قهرمانی فصل گذشته تصریح کرد: فصل قبل تیم سپاهان عملکرد خوبی داشت و می‌توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم، اما رقابت تنگاتنگی با تیم پرسپولیس داشتیم و در نهایت آنها بودند که جام را بالای سر بردند. البته از آنچه فصل قبل انجام دادیم راضی هستم فکر می‌کنم نتایج خوبی گرفتیم و امتیازات خوبی برای سپاهان به دست آمد. با این حال قبل از شروع تمرینات، عملکرد فصل قبل خود را ارزیابی کردیم. بازیکنان را یک به یک مورد ارزیابی قرار داده و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کردیم و تمرینات فصل جدید را بر اساس همین ضعف و قوت‌ها برنامه‌ریزی کردیم و تلاشمان این است که بهترین از قبل باشیم.

مربی تیم سپاهان با اشاره به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: شاید نتوانستیم قهرمان لیگ برتر شویم، اما خیلی زود سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردیم در نتیجه فکر می‌کنم باید بسیار بهتر از آنچه فصل قبل بودیم عمل کنیم تا بتوانیم هم در لیگ ایران و هم در لیگ آسیا به خواسته خود برسیم. رقابت از این پس بسیار سخت خواهد بود چرا که هم لیگ ایران تیم‌های بسیار قدرتمندی دارد و هم در لیگ باشگاه‌های آسیا کار سختی در پیش داریم. سعی کردیم جای خالی نفراتی که از دست دادیم را به خوبی پر کنیم. از کیفیت بازیکنانی که جذب کردیم راضی هستیم هدف ما در ابتدا انجام بازی زیباست تا هواداران بتوانند از تماشای فوتبال لذت ببرند و در ادامه برای رسیدن به قهرمانی‌ها تلاش می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها