X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 دی 1400, 08:44
کد خبر: 34452
خبرنگار: khani
نظرات: 4

تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تقدیم می کند

سپاهان و ٢٢ ارسال کرنر در یک بازی!

سپاهان و ٢٢ ارسال کرنر در یک بازی! هرچند سپاهانی‌ها ها توانستند دیدار برابر پدیده را با دو گل به سود خود به پایان برسانند اما ویژه ترین اتفاق بازی این تیم تعداد کرنرهایی بود که بر روی دروازه تیم مشهدی ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، هرچند سپاهانی ها موفق شدند بازی هفته سیزدهم برابر تیم پدیده را به سود خود به پایان برسانند اما مهمترین اتفاق دیدار این تیم برابر پدیده را نه در تعداد گلهای به ثمر رسیده بلکه در کرنر هایی که تیم اصفهانی به روی دروازه تیم مشهدی ارسال کرد باید دانست.


شاگردان محرم نویدکیا که نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رسانده بودند در نیمه دوم روی دروازه تیم مشهدی خیمه زدند و به همین دلیل حملات پیاپی آنها باعث شد تا تعداد کرنرهای فراوانی برای زردپوشان گرفته شود و در نهایت پس از شنیدن سوت پایان بازی عدد عجیب ۲۲ روبروی تعداد کرنرهای این تیم حک شود و به این ترتیب بیراه نیست اگر بگوییم سپاهانی ها صاحب بیشترین کرنر در لیگ بیست‌ویکم محسوب می‌شوند و رکورد این آیتم را در اختیار دارند.



البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می‌رسد که با نگاهی به بازی‌های تیم سپاهان در ۱۳ هفته اخیر می توان دریافت که یکی از مهم‌ترین فاکتور های این تیم تعداد کرنر هایی است که به سوی دروازه حریف ارسال می‌کند. همانطور که عنوان شد آنها موفق شدند تعداد بالای ۲۲ کرنر را به روی دروازه حریف ارسال کنند اما پیش از این نیز اعداد بالایی پس از پایان بازی روبروی تعداد گل های خود حک کرده بودند در بازی هایی مانند دیدار برابر پیکان و یا بازی مقابل تراکتور، که در نهایت توانستند ۱۳ کرنر به روی دروازه حریف ارسال کنند که حتما در نوع خود رقم بالایی محسوب می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها