X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 دی 1400, 09:27
کد خبر: 34457
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

سپاهان- فولاد/ دوئل آسیایی​‌ها در نقش جهان

سپاهان- فولاد/ دوئل آسیایی​‌ها در نقش جهان یکی از حساس​ترین دیدارهای هفته چهاردهم بین دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می​‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۷ تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد

شنبه، ۱۸ دی ۱۴۰۰، ساعت ۱۷

ورزشگاه: نقش جهان

پخش زنده: شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: فولاد صفر- سپاهان صفر

سپاهان و نیاز به گذر از سد فولادی برای تعقیب سرخابی

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بین دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا یعنی سپاهان و فولاد برگزار می‌شود، دو تیمی که تنها تیم‌های حرفه‌ای ایران طبق استانداردهای AFC هستند و احتمالاً تنها نماینده‌های ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان خواهند بود.

سپاهان در حالی به مصاف فولاد می‌رود که هفته گذشته بالاخره پس از ۳ شکست متوالی موفق شد شهرخودروی قعرنشین را شکست دهد تا به ناکامی‌های خود پایان دهد و از لحاظ روحی و روانی نیز در شرایط بهتری قرار گیرد. شاگردان نویدکیا که با پیروزی هفته گذشته اختلاف را با صدر جدول به چهار امتیاز کاهش داده‌اند، برای باقی ماندن در کورس قهرمانی و ادامه تعقیب استقلال و پرسپولیس در صدر جدول، به چیزی جز سه امتیاز دیدار با فولاد نیاز ندارند، سه امتیازی که البته برابر تیم دفاعی و منسجم فولاد کار بسیار سختی است و همین موضوع، دیدار با فولاد را شاید به مهم‌ترین دیدار نیم فصل تبدیل می‌کند.

در هر صورت دیدار با فولاد پتانسیل این را دارد که سپاهان را از کورس قهرمانی خارج کند زیرا در دیگر بازی هفته پرسپولیس با شهرخودرویی بازی دارد که از همین حالا باید سه امتیازش را مال پرسپولیس بدانیم، پس سپاهان حتی در صورت تساوی برابر فولاد هم در فاصله یک هفته تا پایان نیم فصل اختلافی پنج امتیازی با پرسپولیس پیدا می‌کند.

در سوی دیگر فولاد که پس از برد یک بر صفر چهار هفته پیش مقابل گل گهر، در سه هفته بعدی مقابل صنعت نفت آبادان، استقلال و پیکان نتوانسته بردی کسب کند، با انگیزه جبران ناکامی این سه هفته پا به نقش جهان می‌گذارد و احتمالاً با تفکرات جواد نکونام، سرمربی خود به دنبال ارائه یک بازی دفاعی و استفاده از ضد حملات است، تاکتیکی که البته مقابل سپاهان در این هفته‌ها جواب داده است.

سپاهان در شرایطی فردا از فولاد پذیرایی می‌کند که همچنان یاسین سلمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و شرایط مصدومیت رضا میرزایی نیز مشخص نیست و احتمال دارد او هم به بازی مقابل فولاد نرسد. در سوی دیگر فولاد هم یک غایب سرشناس دارد و لوسیانو پری را، مهاجم گلزنش را به دلیل چهار اخطاره بودن در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی فولاد:

احسان مرادیان، سعادت حردانی، محمد قاسمی نژاد، سیدمهران موسوی، سیدمحمد میری، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، میلاد بدرقه، محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی و ساسان حسینی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها