X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 دی 1400, 07:05
کد خبر: 34461
خبرنگار: khani
نظرات: 0

برنامه‌ای برای جذب بازیکن نداریم

نویدکیا: مقابل فولادِ سرسخت می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم

نویدکیا: مقابل فولادِ سرسخت می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم سرمربی سپاهان گفت: از اواسط نیمه نخست به بعد بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، محرم نویدکیا پس از برتری 2 بر یک تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری اظهار داشت: فولاد یک تیم سرسخت و سختکوش است و تلاش می‌کند تا به هیچ تیمی امتیاز ندهد. فولاد امروز در 20 دقیقه ابتدایی بازی پرس بسیار خوبی در یک‌سوم دفاعی ما داشتند و تلاش می‌کردند مانع بازی‌سازی ما از عمق دفاع شوند و سعی داشتند با فشار آوردن به دفاع‌های کناری تیم ما خصوصاً دفاع چپ‌مان، توپ را تصاحب کرده و مانع برنامه‌های ما شوند اما بعد از گذشت این مدت کنترل بازی به دست ما افتاد.

وی تصریح کرد: ما از اواسط نیمه نخست به بعد بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.


سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: ما تلاش کردیم تا از فضای پشت دفا‌ع چپ و راست‌شان به خوبی استفاده کنیم و به نظم از دقیقه 20 تا پایان‌نیمه نخست بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در نیمه دوم فولاد با تعویض‌هایی که داشت، تلاش کرد تا کنترل بازی را در دست بگیرد اما به نظرم ما شرایط خوبی داشتیم و حتی به گل دوم‌ رسیدیم. اما بعد از گل دوم تا حدودی عجولانه بازی کردیم و ضربه پنالتی به سود فولاد اعلام شد و که تبدیل به گل کردند و بعد از گل فولاد، تیم ما ناخودآگاه عقب نشست؛ با این وجود در ضدحملات موقعیت‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم و در بخش هجومی عجولانه رفتار کردیم. فولاد فضاهای بسیار زیادی در اختیار ما قرار داد که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم اما دقت لازم را نداشتیم.

وی افزود: باید به بازیکنانم دست‌مریزاد جانانه بگویم، حتی بزرگترین تیم‌های دنیا هم بعد از 3 شکست پیاپی، به سختی جمع خواهند شد. بازیکنانم در 2 هفته گذشته با تمام وجودشان برای تیم‌شان بازی کرده و سرسختانه جنگیدند. باید واقعیت را بپذیریم که ما 3 بازی بد را از دست دادیم اما همان طور که بارها گفتم نباید نگران تیمی بود که می‌تواند موقعیت‌سازی کند و تنها باید از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کنیم. در نهایت همه چیز به بازی هفته آینده بستگی دارد و ما بازی بسیار سختی د اراک مقابل الومینیوم در پیش داریم.

نویدکیا با اشاره به بازی آینده تیمش مقابل آلومینوم اراک گفت: آلومینیوم تیم سختکوشی است که بسیار سخت امتیاز از دست می‌دهد و بازیکنان ما باید خوب ریکاوری کنند و تمرینات خوبی انجام دهیم تا بتوانیم یک بازی خوب در اراک انجام دهیم.

وی درمورد اعتراض‌های بیش از حد بازیکنان سپاهان به عملکرد داور بازی متذکر شد: بازیکنانم در 3 هفته گذشته زیر فشار زیادی قرار داشتند و به همین دلیل تا حدودی به آنها حق می‌دهم. البته محمدرضا حسینی و همه بازیکنان باید بدانند که با این اعتراض‌ها و اخطارهایی که دریافت می‌کنند، یک بازی محروم شوند، تیم لطمه خواهد دید. باید در شرایط سخت بتوانند خودشان را کنترل کنند، وگرنه در شرایط عادی همه می‌توانند این کار را انجام دهند. اگر حسینی بتواند این قضیه را بپذیرد که غیبت در یک بازی هم به تیم صدمه می‌زند،قطعا دقت بیشتری به خرج خواهد داد و باید این کار را انجام داد چون ما نباید هیچ‌ بازیکنی از دست دهیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به اظهارات نکونام متذکر شد: ما در فصل نقل و انتقالات 4 بازیکن درجه یک‌مان را از دست دادیم و به جای آنها 4 بازیکن جذب کردیم و هیچ اتفاق پیچیده‌ای در تیم‌ما رخ نداد. با این حال می‌پذیرم که من بازیکنان بسیار خوبی دارم که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد. می‌توانم بگویم که مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم و دستم باز است تا از نظر تاکتیکی شرایط خوبی برای تیمم فراهم کنم. با این حال نباید فراموش کرد که 11 نفر در زمین بازی می‌کنند و مباحث تاکتیکی بسیار مهم است. تیم‌ما مباحث تاکتیکی را از بسیاری از تیم‌های دیگر بهتر انجام می‌دهد و این شانس ما را برای موفقیت در آینده بیشتر می‌کند.

نویدکیا درباره فعالیت نقل و انتقالاتی تیمش در نیم‌فصل رقابت‌ها گفت: من به بازیکن جدید نیاز ندارم چون از همان ابتدا برنامه‌ریزی‌های مدنظرم را انجام دادم و مهره‌های مدنظرم را به تیم اضافه کردم. سپاهان از نظر سبک فوتبالی شرایط خوبی دارد و تنها در صورتی که بازیکن از دست بدهیم، به دنبال جذب مهره جانشین خواهیم بود و در غیر این صورت به کسی نیاز نداریم. با این حال باید تا نیم‌فصل صبر کرد و شرایط را سنجید تا در صورت نیاز یارگیری‌ کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها