X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 دی 1400, 06:58
کد خبر: 34467
خبرنگار: khani
نظرات: 0

بازگشت مدافع سپاهان به فرم مسابقه

بازگشت مدافع سپاهان به فرم مسابقه محمدرضا مهدی زاده پیش از مصاف با پرسپولیس آماده بازگشت به میادین شده بود، اما با توصیه پزشکان چند هفته دیگر هم استراحت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، پیش از مصاف با فولاد خوزستان وقتی از محرم نویدکیا در رابطه با مصدومان تیم پرسیدند، او از رضا میرزایی به عنوان یکی از مصدومان تیم نام برد ولی در مورد مهدی زاده هم صحبت کرد و اعلام کرد که این بازیکن از دیدار هفته آینده برابر آلومینیوم اراک می‌تواند برای طلایی پوشان اصفهانی دوباره به میدان برود.


مهدی زاده فصل گذشته در چندین مسابقه بازیکن ثابت محرم نویدکیا بود و توانست در مصاف با صنعت نفت که با پیروزی 2 بر 1 در آبادان خاتمه یافت، با گل دقیقه 89 خود یکی از ارزشمندترین گل های سپاهان را در مسیر کسب عنوان نایب قهرمانی فصل ثبت کند.


مهدی زاده در این فصل در چند مسابقه به عنوان یار جایگزین برای سپاهان بازی کرد و حالا پس از چند هفته غیبت آماده بازگشت به میادین است. این بازیکن امروز نیز در بازی دوستانه ای که نویدکیا برای بازیکنان کمتر بازی کرده تیمش در مصاف با فولاد خوزستان در نظر گرفته بود، بازی کرد تا بدون مشکل آماده مصاف با آلومینیوم در اراک شود.



نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها