X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 دی 1400, 08:09
کد خبر: 34468
خبرنگار: khani
نظرات: 2

مدیر عامل باشگاه سپاهان:

از اتفاقی که برای سه باشگاه ایرانی افتاد متاسفیم/ امیدوارم بتوانیم آبروی ایران باشیم

از اتفاقی که برای سه باشگاه ایرانی افتاد متاسفیم/ امیدوارم بتوانیم آبروی ایران باشیم مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: برای سال جدید ۲۰۲۲ که مجدداً باید ممیزی شویم از ۲۷ آبان ۱۴۰۰ مجدد کارگروه را شروع کردیم و جلسه سوم آن را با حضور همه اعضا برگزار کردیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمدرضا ساکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با ویژه برنامه شبی با قهرمانان که شب گذشته به همت شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: سنت خوبی است که شهرداری اصفهان هرساله برنامه‌ریزی می‌کند و امسال هم با یک شیوه و نگاه متفاوتی مراسم تجلیل قهرمانان با حضور بازیکنان خارجی سپاهان برگزار شد. یکی از حسن‌های برنامه این بود که فرهنگ مهمان نوازی ایرانی‌ها به بازیکنان خارجی نشان داده شد و جای تقدیر دارد.

کارگروه ویژه مجوز حرفه‌ای باشگاه را با حضور ۱۴ کارشناس تشکیل دادیم
وی با بیان اینکه خوشحالیم به عنوان اولین باشگاه مجوز حرفه‌ای را به طور کامل دریافت کردیم، تصریح کرد: آبان سال گذشته کارگروه ویژه پیگیری مسائل مجوز حرفه‌ای باشگاه را با حضور ۱۴ نفر کارشناس در بخش‌های مالی، اداری، حقوقی، زیرساخت، فوتبال پایه، امور عمرانی، امور امنیتی، اماکن ورزشی، ورزشگاه و محل مسابقه، امور روابط عمومی و رسانه ایجاد کردیم و مدیریت‌هایی که در حوزه تأمین چمن‌های طبیعی نقش داشتند به این کارگروه اضافه شدند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: از همان تاریخ که گفته شد مدارک و اسناد مورد نیاز را برای مجوز حرفه‌ای آماده کردیم، حدود یک هزار و چهارصد برگ اسنادی است که باید آماده می‌شد و خوشبختانه این اوراق در طول هفت الی هشت ماه که کارگروه را داشتیم آماده و زمانی که پلتفرم مربوطه باز شد مدارک و اسناد را بارگذاری کردیم و ممیزی انجام شد.

برای مسابقات آسیایی درخواست میزبانی می‌کنیم‌
ساکت افزود: این مقررات چیزی است که از سال‌های قبل بوده، در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی شده و باید مستندات دقیق، روشن، گویا و کامل در دو زبان ارائه داد که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این کار را به خوبی انجام داد.

وی در خصوص ممیزی سال ۲۰۲۲، خاطرنشان کرد: برای سال جدید ۲۰۲۲ که مجدداً باید ممیزی شویم از ۲۷ آبان ۱۴۰۰ مجدد کارگروه را شروع کردیم و جلسه سوم آن را با حضور همه اعضا برگزار کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اضافه کرد: امیدواریم دو باشگاهی که مجوز حضور در مسابقات آسیایی پیدا کردند بتوانند آبروی فوتبال ایران باشند. از اتفاقی که برای سه باشگاه ایرانی افتاد ابراز تأسف می‌کنیم و امیدوارم مشکلات آنها هم حل شود و با توجه به اینکه دو باشگاه دارای قدمت هستند شرایط نرمالی برای حضور در آسیا پیدا کنند.

ساکت با اشاره به اینکه ورزشگاه نقش جهان با شرایط مناسبی آماده است، گفت: برای مسابقات آسیایی درخواست میزبانی می‌کنیم و امیدواریم شرایطی فراهم شود که میزبانی داشته باشیم. مسابقات به هر شکلی برگزار شود، سپاهان خود را برای آن آماده می‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها