X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 دی 1400, 11:21
کد خبر: 34475
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

آلومینیوم- سپاهان / این بار تساوی در کار نیست!

آلومینیوم- سپاهان / این بار تساوی در کار نیست! تیم فوتبال سپاهان در دومین دیدار خود در جام حذفی در مصافی سخت در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، فردا از ساعت ۱۴ تیم‌های آلومینیوم و سپاهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و سپاهان

دوشنبه، ۲۷ دی ۱۴۰۰، ساعت ۱۴

ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک

داور: علی صفایی

پخش زنده: شبکه استانی آفتاب، شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: آلومینیوم صفر- سپاهان صفر

مدعیان لیگ در جدال برای صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی


حساس‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال فردا بین آلومینیوم اراک و سپاهان برگزار می‌شود، تیم‌هایی که پس از تساوی در جدال پنج‌شنبه گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، به ترتیب نیم فصل را با قرار گرفتن در رده‌های چهارم و سوم به پایان رساندند.

سپاهان در شرایطی به مصاف آلومینیوم می‌رود که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در نقش جهان با یک گل تیم دسته دومی شهید اورکی را پشت سر گذاشت اما در سوی دیگر آلومینیوم کار سخت‌تری را در خانه انجام داد و با دو گلی که در وقت‌های اضافه به ثمر رساند، تیم لیگ برتری فجرسپاسی را شکست داد تا به مرحله یک هشتم نهایی برسد.

جدال چند روز پیش آلومینیوم و سپاهان که بدون رد شدن توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید چندان چنگی به دل نزد و به نظر می‌رسید حساسیت‌های بازی جام حذفی، روی آن دیدار اثر گذار بوده است. حال دو تیم در دیداری به مصاف یکدیگر می‌روند که تساوی معنایی ندارد و در آخر باید یک برنده داشته باشد.

طلایی‌پوشان اصفهانی برای سومین بار در دی‌ماه در شهر اراک و ورزشگاه امام خمینی (ره) بازی می‌کنند. آنها در اولین بازی خود در اراک با یک گل مغلوب پرسپولیس شدند، سپس مقابل آلومینیوم به تساوی بدون گل رسیدند و حالا امیدوارند در ادامه نتایج رو به رشد خود در این شهر، این بار پیروز شوند و با خاطره‌ای خوش ماجراجویی اراک در دی‌ماه را به پایان برسانند. سپاهان در صورت پیروزی برابر آلومینیوم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود می‌کند، یعنی درست مرحله‌ای که فصل گذشته در آن با شکست در ضربات پنالتی مقابل فولاد حذف شدند.

برای دیدار فردا سپاهان به جز یاسین سلمانی مصدوم دیگری ندارد و در سوی دیگر به نظر می‌رسد تنها محمود قائد رحمتی غایب سرشناس در ترکیب اصلی آلومینیوم باشد. قائدرحمتی همراه با نقی‌زاده دو غایب سرشناس آلومینیوم در دیدار لیگ مقابل سپاهان بودند اما حالا به نظر می‌رسد نقی‌زاده به بازی حذفی دو تیم می‌رسد.

ترکیب احتمالی آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد، میثم آقایی و محمدامین‌اسدی

ترکیب احتمالی سپاهان:

کریستوفر کنت، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها