X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 دی 1400, 12:43
کد خبر: 34476
خبرنگار: khani
نظرات: 0

بازی ما و آلومینیوم در لیگ جذاب نبود

نویدکیا: جام حذفی شوخی بردار نیست

نویدکیا: جام حذفی شوخی بردار نیست سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: جام حذفی شوخی بردار نیست و هر تیمی که شانسش را از دست بدهد راه بازگشتی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از میزان محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*از بازیکنان و اعضای باشگاه آلومینیوم اراک تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند و امیدوارم در اصفهان این لطف را جبران کنیم.

*جام حذفی شوخی بردار نیست و هر تیمی که شانسش را از دست بدهد راه بازگشتی وجود ندارد.

*دیدار ما در لیگ، بازی خیلی جذابی نبود هر چند که چند موقعیت خوب داشتیم، اما نوع بازی خیلی خوب نبود. نیمه اول باد خیلی زیاد بود؛ زمین هم هر چند ظاهرش صاف و خوب است، اما زیرسازی اش سفت است و توپ پله می‌شود. در هر صورت باید بهتر بازی می‌کردیم، اما امیدوارم فردا بتوانیم این کار را انجام بدهیم.

*بازی خیلی حساسی برای هر دو تیم است، چون می‌دانیم اگر این بازی را از دست بدهیم یک جام را از دست خواهیم داد. امیدوارم از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

*اگر بخواهیم واقع بینانه صحبت کنیم مدعیان لیگ دنبال قهرمانی جام حذفی هم هستند و این شانس را برای خود قایل هستند. جام حذفی واقعاً خطرناک است، چون اگر ببازی دیگر جایی برای جبران نیست.

*جام پیچیده‌ای است و نیازمند تمرکز بالایی است و تمام تیم‌ها این شانس را دارند تا مراحل بالاتر بیایند مانند اتفاقاتی که در سال‌های گذشته افتاد و تیم‌های نه چندان مطرح تا فینال هم رسیدند. ما هم تلاش می‌کنیم از شانسمان استفاده کنیم و تا مراحل بالاتر برسیم، اما اینکه چقدر موفق باشیم به عملکردمان در ادامه راه بستگی دارد.

*فشار برای تیم‌های بزرگ طبیعی است؛ چه سرمربی، چه بازیکنان. اگر قرار است چنین فشاری را تحمل نکنیم نباید در چنین تیم‌هایی کار کنیم، چون همه می‌دانیم حضور در چنین تیم‌هایی تا چه اندازه حساس است و اهمیت دارد. همه ما این واقعیت را قبول کرده‌ایم و باید این فشار‌ها را تحمل کنیم، اما تا جایی که تیمم را می‌شناسم قطعاً یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در هر دو جام خواهیم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها