X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 اردیبهشت 1401, 09:49
کد خبر: 34648
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هفته بیست و پنجم لیگ برتر، جام خلیج فارس

سپاهان- استقلال/ صدرنشین شکست ناپذیر در لانه شیر زخمی

سپاهان- استقلال/ صدرنشین شکست ناپذیر در لانه شیر زخمی حساس‌ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر، جام خلیج فارس
دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال تهران

چهارشنبه، چهاردهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

داور: موعود بنیادی‌فر

پخش زنده: شبکه سه

آخرین رویارویی: استقلال یک- سپاهان صفر

صدرنشین شکست ناپذیر در لانه شیر زخمی


لیگ برتر فوتبال پس از وقفه‌ای تقریباً یک ماهه بار دیگر از سر گرفته می‌شود و در حالی که شش هفته تا پایان آن مانده است، استقلال، صدرنشین لیگ برتر در حساس‌ترین دیدار هفته به مهمانی تیم سوم جدول یعنی سپاهان می‌رود. دیدار دو تیم مدعی لیگ بیست و یکم در حالی برگزار می‌شود که در یک سو سپاهان پس از خاطرات تلخ از لیگ قهرمانان آسیا برای جبران مافات پا به این دیدار می‌گذارد و در سوی دیگر استقلال برای حفظ اختلاف یا حداقل نباختن در دیدار سخت خارج از خانه به اصفهان سفر می‌کند.

سپاهان که در نهایت با شکست سنگین هفته آخر مقابل الدحیل نتوانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند شاید از لحاظ روحی و انگیزشی در شرایط مطلوبی قرار نداشته باشد. شاگردان نویدکیا از یک سو به خاطر حذف و شکست سنگین بازی آخر مقابل الدحیل شرایط روحی مطلوبی ندارند و از سوی دیگر با توجه به فاصله ۱۱ امتیازی با صدر جدول چندان انگیزه‌ای برای رقابت در لیگ هم ندارند و این وضعیت کار سرمربی سپاهان را برای دیدارهای پیش رو بسیار سخت کرده است. سپاهان البته در صورت کسب نتایج مطلوب در شش هفته پایانی می‌تواند امید داشته باشد رتبه دومی را از پرسپولیس بگیرد و حداقل لیگ را با رتبه‌ای مشابه با سال گذشته به پایان برساند.

در سوی دیگر شاگردان فرهاد مجیدی که تا این هفته از رقابت‌ها شکستی در لیگ نداشته‌اند در حالی به مصاف سپاهان می‌آیند که پس از حذف از جام حذفی به دست نساجی، حالا دیگر همه امیدواری‌شان برای فتح جام در این فصل، لیگ برتر است. استقلال که در زمان تعطیلی لیگ مانند رقیب سنتی خود از جام حذفی کنار رفت در فاصله دو سه هفته‌ای تا شروع مجدد لیگ احتمالاً به خوبی سپاهان را در بازی‌های آسیایی آنالیز کرده است و با شناخت کامل رو در روی این تیم قرار می‌گیرد.

استقلال در فاصله شش هفته تا پایان رقابت‌ها شش امتیاز با پرسپولیس رده دومی در صدر فاصله دارد و خوب می‌داند بازی با سپاهان چقدر در سرنوشت قهرمانی این تیم تأثیرگذار خواهد بود. در شش دیدار باقیمانده استقلال تا پایان فصل می‌توان همین دیدار با سپاهان را سخت‌ترین دیدار این تیم دانست و عبور موفق از این مانع، گام بلندی برای شاگردان فرهاد مجیدی در مسیر قهرمانی خواهد بود.

سپاهان در حالی به مصاف استقلال می‌رود که برای این دیدار تنها حسن شوشتری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما در سوی دیگر استقلال با یک غایب مهم در خط دفاعی خود یعنی رافائل داسیلوا به دیدار سپاهان می‌آید که غیبت او به دلیل اخراج در بازی قبل مقابل پیکان است.

ترکیب احتمالی دو تیم برای دیدار فردا به شرح زیر است:

سپاهان: رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها