X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 اردیبهشت 1401, 09:50
کد خبر: 34649
خبرنگار: khani
نظرات: 11

آمار و ارقام سپاهان اصفهان- استقلال تهران؛

سپاهان و آمار دو برابر پیروزی برابر استقلال در اصفهان

سپاهان و آمار دو برابر پیروزی برابر استقلال در اصفهان تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف استقلال می‌رود که دو برابر استقلال در اصفهان این تیم را شکست داده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، سپاهان و استقلال که از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران به شمار می‌روند از سال ۱۳۵۰ تا کنون ۷۶ بار در دیدارهای رسمی برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که در این بین استقلال ۳۰ و سپاهان ۲۷ مرتبه طعم پیروزی را چشیده و ۱۹ دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. البته دو تیم سه بار هم در دیدارهای دوستانه در چارچوب رقابت‌های جام نقش جهان جهان و اتحادیه تهران به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سپاهان دو بار پیروز شده است و یک دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در ۷۶ دوئل رسمی این دو تیم، ۱۸۷ گل به ثمر رسیده است که ۸۸ گل سهم سپاهان و ۹۹ گل سهم استقلال است.

از بین ۷۶ مصاف رسمی دو تیم، ۳۷ دیدار در اصفهان برگزار شده است که آمار پیروزی‌های سپاهان دو برابر رقیب تهرانی‌اش است. در این ۳۷ دیدار، سپاهان در ۱۸ دیدار و استقلال در نه دیدار پیروز بوده‌اند، همچنین ۱۰ دیدار دو تیم در اصفهان نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. سپاهان در اصفهان ۵۰ بار دروازه استقلال را باز کرده است و ۴۱ گل نیز از این تیم دریافت کرده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها