X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اردیبهشت 1401, 06:57
کد خبر: 34658
خبرنگار: khani
نظرات: 4

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

پیکان- سپاهان / دوئل عاشقان دفاع و حمله!

پیکان- سپاهان / دوئل عاشقان دفاع و حمله! تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر در تهران به مصاف پیکان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۹ تیم‌های پیکان و سپاهان در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر، جام خلیج فارس
دیدار تیم‌های پیکان و سپاهان

دوشنبه، نوزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۹

ورزشگاه: دستگردی تهران

داور: مرتضی منصوریان

پخش زنده: -

آخرین رویارویی: سپاهان یک- پیکان ۲

دوئل عاشقان دفاع و حمله!


در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف پیکان می‌رود که با توجه به فاصله ۷ امتیازی با تیم‌های بالا و پایین خود، به نوعی جایگاهش تثبیت شده است و به نظر نمی‌رسد در هفته‌های پیش رو از جایگاه سوم تکان بخورد. با این حال اما بازی با پیکان برای سپاهان می‌تواند جنبه یک بازی تدارکاتی برای بازی مهم هفته آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد، دیداری که در هر شرایطی برای دو تیم و هواداران آنها حساس و حیثیتی است.

سپاهان هفته گذشته پس از بازگشت از مسابقات آسیایی مقابل استقلال، صدرنشین لیگ برتر در خانه به نتیجه تساوی رسید و در دو بازی آینده نیز باید به مصاف رقبای تهرانی برود. شاگردان نویدکیا از این سه دیدار متوالی مقابل رقبای تهرانی در دور رفت خاطرات خوشی ندارند زیرا مقابل هر سه تیم شکست خوردند و به نوعی همان مقطع ضعیف سپاهان، این تیم را از کورس قهرمانی دور کرد. حالا اما سپاهان اصلاً نمی‌خواهد نتایج ضعیف دور رفت مقابل این سه تیم تکرار شود و پس از متوقف کردن استقلال در نقش جهان، به دنبال کسب حداکثر امتیازات از دو دیدار مقابل پیکان و پرسپولیس خواهد بود.

در سوی دیگر پیکانی قرار دارد که در هفته‌های گذشته اصلاً فرم خوبی نداشته است. تیم مجتبی حسینی در هفت دیدار اخیر بردی نداشته است و پنج تساوی و دو شکست تجربه کرده است، در عین حال این تیم در این هفت دیدار تنها یک گل به ثمر رسانده است. پیکان که در پنج دیدار اخیرش در لیگ برتر گلی به ثمر نرسانده است البته آمار دفاعی نسبتاً خوبی داشته است و در پنج دیدار از هشت دیدار اخیرش کلین شیت داشته است. آخرین برد پیکان البته مقابل دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن آن هم در اصفهان بوده است و باید دید دیدار با اصفهانی‌ها باز هم برای مجتبی حسینی خوش یمن خواهد بود یا خیر.

رویارویی پیکان و سپاهان از یک حیث دیگر نیز قابل توجه است و آن سبک بازی مربیان دو تیم است. در یک سو پیکانی قرار دارد که تفکرات فوق العاده دفاعی مجتبی حسینی بر آن حاکم است و در سوی دیگر محرم نویدکیایی قرار دارد که در این دو فصل مربیگری خود نشان داده است تیمش تحت هر شرایطی فوتبالی هجومی و پرموقعیت ارائه می‌دهد. مصاف این دو تفکر در نیم فصل نخست با برتری عجیب پیکان آن هم در نقش جهان مقابل سپاهان همراه بود و باید دید حالا در هفته‌های پایانی فصل نتیجه این تقابل جالب چه می‌شود.

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف پیکان می‌رود که جز حسن شوشتری مصدوم غایبی ندارد اما جلال الدین علیمحمدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در صورت دریافت کارت زرد در این دیدار، از دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس محروم می‌شوند.

ترکیب احتمالی دو تیم برای بازی فردا به شرح زیر است:

پیکان: محمد ناصری، امیرحسین رنگرز، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمد قاسمی نژاد، میلاد بدرقه، علی رمضانی، محمد علی فرامرزی، مجتبی حقدوست و غلامرضا ثابت ایمانی

سپاهان: رشید مظاهری، عزت الله پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال الدین علیمحمدی، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها