X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 اردیبهشت 1401, 13:29
کد خبر: 34664
خبرنگار: khani
نظرات: 4

سپاهان با ترکیب استقلال در الکلاسیکو؛

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف پرسپولیس می‌رود که نسبت‌به بازی قبل، می‌تواند از دو بازیکن محرومش استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که یکی به دنبال کم کردن فاصله با صدر جدول و دیگری به دنبال کم کردن فاصله با رتبه دوم جدول است. سپاهان که در دیدار رفت با یک گل مغلوب پرسپولیس شد، با انگیزه جبران پا به زمین می‌گذارد و امیدوار است در روزی که همه بازیکنان ترکیب اصلی‌اش را در اختیار دارد، پرسپولیس را در سیرجان شکست بدهد. سپاهان مقابل پرسپولیس تنها یک محروم به نام مسعود ریگی دارد و به احتمال زیاد با همان ترکیبی مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود که سه هفته پیش مقابل استقلال به میدان رفت.

رشید با پیراهن سپاهان مقابل پرسپولیس
رشید مظاهری که خرید تعطیلات زمستانی سپاهان به شمار می‌رود، پس از بازی با پیراهن تیم‌های ذوب‌آهن، تراکتور و استقلال مقابل پرسپولیس، این بار با پیراهن سپاهان مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و خوب می‌داند حساسیت این دیدار، کمتر از دربی تهران نیست. پس از کلین شیت مقابل پیکان، مظاهری برابر پرسپولیس درون چارچوب قرار می‌گیرد.

بازگشت گولسیانی به خط دفاع سپاهان
گئورگی گولسیانی که دیدار قبل سپاهان را به دلیل محرومیت از دست داده بود، برابر پرسپولیس به ترکیب ثابت باز می‌گردد و در کنار محمد نژادمهدی، زوج خط دفاع سپاهان را تشکیل می‌دهند. در دو سمت خط دفاعی نیز مانند همه دیدارهای این فصل سپاهان شاهد حضور اسماعیلی‌فر و نورافکن خواهیم بود.

معمای زوج سروش مقابل پرسپولیس
محمد کریمی با پشت سر گذاشتن محرومیتش مقابل پیکان، برای بازی با پرسپولیس به ترکیب تیمش باز می‌گردد و در پست هافبک دفاعی به بازی گرفته می‌شود. جلوتر نیز سروش رفیعی هافبک طراح تیم نویدکیا خواهد بود. از بین جلال‌الدین علی‌محمدی و فرشاد احمدزاده با توجه به سبک بازی سپاهان، یکی باید در کنار سروش رفیعی در میانه میدان بازی‌سازی کند که با توجه به حساسیت بازی، به احتمال زیاد نویدکیا از علی‌محمدی در ترکیب استفاده کند تا تیمش در دفاع مستحکم‌تر باشد. مسعود ریگی، غایب سپاهان در این بازی خواهد بود اما یاسین سلمانی دیگر هافبک سپاهان به احتمال زیاد از نیمه دوم در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

خط آتش با حضور مغانلو در رأس
خط حمله سپاهان را در بازی برابر پرسپولیس محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو تشکیل خواهند داد. در صورتی که احمدزاده در خط هافبک به جای علی محمدی به کار گرفته شود، سجاد شهباززاده در سمت چپ خط حمله بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس به شرح زیر است


رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها