X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 خرداد 1401, 11:03
کد خبر: 34694
خبرنگار: khani
نظرات: 3

گزینه آبی‌ها در تور طلایی‌پوشان

سپاهان - مورایس جدی‌تر از سپاهان - ماگات!

سپاهان - مورایس جدی‌تر از سپاهان - ماگات! بعد از به نتیجه‌نرسیدن مذاکرات باشگاه سپاهان با فلیکس ماگات، یک چهره جذاب دیگر در رادار اصفهان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه" پس از این که در هفته گذشته اخباری جدی مبنی بر مذاکرات مفصل باشگاه سپاهان با سرمربی مشهور فوتبال آلمان مطرح شد، در نهایت فلیکس ماگات بنا به ملاحظات شخصی از حضور در اصفهان صرف نظر کرد.
اما طبق شنیده ها مدیران سپاهان فرصت را از دست نداده و همزمان با مذاکره با ماگات با سایر گزینه های خارجی نیز مذاکرات را پیش برده بودند.
از این رو مذاکرات با ژوزه مورایس سرمربی مشهور پرتغالی دنبال شده و اتفاقاً به توافقات خوبی هم منتج شده است. ژوزه مورایس که سابقه همکاری با ژوزه مورینیو در تیم های پورتو، اینتر، چلسی و رئال مادرید را در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی در لیگ‌های کره و عربستان به قهرمانی با چونبوک موتورز و الهلال دست یافته و روزمه بسیار پرباری در فوتبال آسیا دارد.
مورایس که نامش به عنوان یکی از گزینه های مربیگری استقلال نیز مطرح شده بود حالا فاصله زیادی رسیدن به توافق نهایی برای هدایت سپاهان ندارد و اگر مشکل موضوع جدیدی پیش نیاید، در روزهای آینده در اصفهان دیده خواهد شد.
البته تجربه مذاکره با ماگات باعث شده مدیران سپاهان به صرف مذاکره با ژوزه مورایس بسنده نکنند و همزمان مذاکره با دو گزینه دیگر با سابقه مربیگری در فوتبال آسیا را پیش می برند.
در نهایت باید منتظر ماند و دید چه کسی روی نیمکت قهرمان ۵ دوره لیگ برتر خواهد نشست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها