X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 خرداد 1401, 14:12
کد خبر: 34703
خبرنگار: khani
نظرات: 1

قدردان افرادی باشیم که در بازار دلالیسم حضور ندارند

ساکت: حضور نویدکیا، برنامه بلند مدت سپاهان بود

ساکت: حضور نویدکیا، برنامه بلند مدت سپاهان بود مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: جامعه ورزش ما باید قدردان کسانی باشد که در هیاهوی کثیف بازارهای نقل و انتقالات و دلالیسم حضور ندارند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت با اشاره اظهارات یکی از مجریان رسانه ملی در خصوص سرمربی پیشین سپاهان عنوان کرد: این روز‌ها مباحث مربوط به ارزیابی تیم‌ها و مربیان فوتبال به‌عنوان یکی از سوژه‌های پر طرفدار رسانه‌های ورزشی است و همیشه در فاصله برگزاری دو لیگ شاهد حضور کارشناسان در رسانه‌ها هستیم. باید توجه داشت که این امر وظیفه ذاتی رسانه‌ها است و ما نیز به آن احترام می‌گذاریم اما باید به اسطوره‌های فوتبال ایران مانند نویدکیا‌ها نیز احترام بگذاریم و شان آنان حفظ شود.

مدیرعامل سپاهان ضمن قدردانی از عملکرد محرم نویدکیا در طول دوران بازی و سرمربیگری، گفت: بر خود وظیفه می‌دانم به جهت اینکه محرم نویدکیا سال‌ها به‌عنوان بازیکن و کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان فعالیت و حدود دو سال به دعوت باشگاه به‌عنوان سرمربی همکاری داشت نکاتی را یادآوری کنم. دعوت از نویدکیا به‌عنوان سرمربی و انتصابش در این سمت بر اساس برنامه بلند مدتی بود که برای آینده‌سازی حوزه مربیگری برنامه‌ریزی کرده بودیم تا از خانواده سپاهان یک فرد توانا و ستاره را تبدیل به یک مربی توانمند کنیم. روزی او به‌ عنوان یک بازیکن وفادار بود و تلاش می‌شد در حوزه مربیگری هم چنین مسیری را طی کند.

وی افزود: واقعیت این است که نویدکیا پرده‌های جدیدی از رفتار انسانی و اخلاقی و البته فنی را در فوتبال جاری و ساری کرد. این‌ها قابل ‌تقدیر و تحسین است. هرچند در شرایطی سخت و در موقعیتی خاص از مجموعه و ادامه همکاری با باشگاه به دلایل مشکلات شخصی، نگرانی از عدم امکان کمک به تیم و دغدغه هواداران عذرخواهی کرد و شرایطی سختی برای باشگاه پیش آمد ولی این واقعیت را باید گفت که در دو سال گذشته از بسیاری از مسائل و امکانات و شرایطی که می‌توانست در اختیار مربی باشد گذشت تا بتواند تیم بهتری داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: به همین دلیل جامعه ورزش ما باید قدردان کسانی باشد که نماد اخلاقی و رفتار انسانی هستند، هم‌ اندیشه‌های خوب و فنی دارند و در هیاهوی کثیف بازارهای نقل و انتقالات و دلالیسم حضور ندارند. او یکی از آن چهره‌ها بود که من شهادت می‌دهم و روی آن تاکید دارم. اعتقاد من این است که ما باید نسبت به همه آن‌هایی که نمادی از جوانمردی و شرافت‌های انسانی هستند احترام ویژه قائل باشیم و آن را پاس بداریم. در باشگاه سپاهان این را وظیفه خود می‌دانیم. نویدکیا کماکان به‌عنوان ستاره پرفروغ به عنوان یک سپاهانی وفادار در کنار تیم و خانه خود خواهد بود.

ساکت گفت: این روزها دغدغه‌هایی از طریق هواداران مطرح می‌شود که البته رسانه‌ها نیز بسیار پیگیری می‌کنند. واقعیت این است پس از پایان لیگ، نویدکیا به دلیل مشکلات شخصی ادامه همکاری خود با سپاهان را به نفع تیم ندانست. حتی او این دغدغه را داشت ممکن است تصمیماتی بگیرد که به نفع سپاهان نباشد. پس از جدایی نویدکیا، کار شبانه‌روزی در سپاهان ادامه دارد. طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با همه وجود از باشگاه حمایت کرد و به ثبات ساختار مدیریتی و هیات مدیره باشگاه تاکید دارد. هیات مدیره باشگاه نیز با حضور یوسف‌زاده، لطفی و پزشک شبانه‌ روز تشکیل جلسه داده و مسئولان باشگاه بی‌وقفه در حال فعالیت هستند. نتایج اعلام خواهد شد و از دغدغه همه طلایی‌دلان سپاسگزاری می‌کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها