X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 خرداد 1401, 14:15
کد خبر: 34705
خبرنگار: khani
نظرات: 6

نقل‌وانتقالات؛

هافبک جوان پرسپولیس راهی سپاهان می‌شود!

هافبک جوان پرسپولیس راهی سپاهان می‌شود! محمد شریفی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران به‌همراه مدیر برنامه خود برای مذاکره با سپاهان در اصفهان حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان تا این لحظه در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، هیچ اقدام مثبتی انجام نداده است. «محرم نویدکیا» سرمربی دو فصل اخیر خود را از دست داد و سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، گیورگی گولسیانی و سجاد شهباززاده این تیم را ترک کردند.

سپاهان فعالیت خود برای به‌خدمت گرفتن چند بازیکن جدید را آغاز کرده تا هوادارانش را مقداری آرام کند و خطوط تیمش را برای فصل آینده تقویت کند.

مدیر برنامه‌های علی کریمی روز گذشته در اصفهان و باشگاه سپاهان بود و امروز نیز خود کریمی هافبک مدنظر استقلال و سپاهان، برای مذاکره با سپاهانی‌ها در اصفهان حضور دارد.

دیگر بازیکنی که به‌همراه مدیر برنامه‌هایش در اصفهان حضور پیدا کرده، محمد شریفی هافبک ۲۲ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران است. شریفی چند ماه دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما در حال مذاکره با مدیران سپاهان است تا در صورت توافق از پایتخت به اصفهان کوچ کند و پیراهن سپاهان را بپوشد. به‌نظر می‌رسد خریدهای پرسپولیس از سپاهان باعث شده تا طلایی‌پوشان به فکر به‌خدمت گرفتن بازیکنان این تیم بیفتد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها