X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 تیر 1401, 13:20
کد خبر: 34717
خبرنگار: khani
نظرات: 0

نورافکن دوست خوب من است و از رقابت با او فراری نیستم

زکی‌پور: پیشنهاد سپاهان را قبول کردم چون دنبال یک چالش جدید بودم

زکی‌پور: پیشنهاد سپاهان را قبول کردم چون دنبال یک چالش جدید بودم خرید جدید سپاهان از دلایل انتخاب این تیم و همچنین صحبت هایی که از پیوستنش به پرسپولیس مطرح بود می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد میلاد زکی‌پور در گفتگو با ایلنا در خصوص پیوستنش به سپاهان اظهار داشت: بعد از فصل خوب و البته سختی که با گل گهر داشتم چند پیشنهاد به دستم رسید و با بررسی جوانب تصمیم گرفتم به تیم خوب و بزرگ سپاهان بیایم. سپاهان یک مجموعه حرفه‌ای و با ساختار خوبی است که شرایط مناسبی برای بازیکن فراهم می‌کند و وقتی پیشنهاد این تیم به دستم رسید به نظرم رسید یک چالش جدید و جدی برای فوتبال من است و برای همین تصمیم گرفتم به سپاهان بیایم.

وی در مورد جدایی از گل گهر عنوان کرد: من دو فصل خیلی خوب در گل گهر داشتم و این تیم در پیشرفت فوتبالی من تاثیر بسزایی داشت و از مدیریت و کادرفنی و بازیکنان تشکر می‌کنم و برای این مجموعه آرزوی موفقیت می‌کنم. ما فصل سختی در گل گهر داشتیم و خدا را شکر توانستیم فصل را در یک رتبه خوب به پایان برسانیم.

مدافع جدید سپاهان در مورد انتخاب مورایس به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: آقای مورایس یک مربی بزرگ و رزومه دار بین المللی است و قطعاً حضورش در سپاهان و لیگ ایران اثرات مثبتی خواهد داشت. ایشان فوتبال آسیا را هم به خوبی می‌شناسند و هم در غرب و هم در شرق آسیا کارنامه موفقی داشتند و فکر می‌کنم با توجه به قرارداد سه ساله باشگاه برنامه های زیادی با ایشان دارد و من هم مشتاقم زیر نظر ایشان چیزهای زیادی بیاموزم.

زکی‌پور در رابطه با جدایی تعدادی از ستاره های سپاهان هم خاطر نشان کرد: همیشه در نقل و انتقالات بازیکنانی جدا می‌شوند و بازیکنانی به تیم می آیند و این طبیعی است. هواداران سپاهان به مدیریت باشگاه اطمینان کنند و قطعاً تیم خوبی برای فصل بعد آماده خواهد شد. نفراتی که جدا شدند هم بازیکنان خوبی بودند که برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد رقابت با امید نورافکن در پست دفاع چپ خاطرنشان کرد: من هیچ وقت از رقابت فراری نبودم و همیشه در تیم‌هایم هم پستی‌های خوبی داشتم. امید هم دوست خوب من است و در استقلال هم کنار هم بودیم. من همه تلاشم را برای موفقیت سپاهان می‌کنم و نگران این مسائل نیستم و کادرفنی تصمیم می‌گیرد هر بازیکنی در چه پستی بازی کند.

مدافع سپاهان در مورد پیشنهادش از پرسپولیس گفت: من در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و تمرکزم روی این تیم است و اینکه در نقل و انتقالات از چه تیم‌هایی پیشنهاد داشتم مربوط به گذشته است. امیدوارم با سپاهان فصل خوبی داشته باشم.

زکی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد یک بار دیگر از مجموعه گل گهر و خصوصاً از امیرخان قلعه‌نویی تشکر کنم که به نوعی تولد دوباره فوتبالی من زیر نظر ایشان رقم خورد. وقتی در شرایط بدی از استقلال جدا شدم در گل گهر توانستم دوباره توانایی‌های خودم را نشان دهم و اگر امروز اینجا هستم به واسطه عملکردی است که در گل گهر از خودم نشان دادم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها