X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 شهریور 1401, 13:51
کد خبر: 34801
خبرنگار: khani
نظرات: 1

همه بازی‌ها انگیزه دارم، نه فقط جلوی گل گهر

زکی‌پور: حاضر بودم گل نمی‌زدم ولی سپاهان بازی را برده بود

زکی‌پور: حاضر بودم گل نمی‌زدم ولی سپاهان بازی را برده بود مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی با گل گهر و درخشش در این دیدار صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، بازی گل گهر مقابل سپاهان که روز گذشته در سیرجان برگزار شد یکی از زیباترین دیدارهای لیگ بیست و دوم تا اینجای کار بود و تماشاگرانی که بازی را دیدند از 4 گل به ثمر رسیده و گل‌های زیادی که می‌توانست به ثمر بنشیند ولی با بدشانسی و کم دقتی از دست رفت لذت بردند. ستاره این بازی بدون شک میلاد زکی‌پور، مدافع چپ سپاهان بود که اولین حضور ثابتش در ترکیب اصلی با درخشش وی و به ثمر رساندن دو گل زیبا همراه بود. زکی‌پور که از عدم پیروزی تیمش در سیرجان ناراحت بود تمایلی به گفتگو نداشت ولی گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ایلنا انجام داد که می‌خوانید:

زکی‌پور در مورد تقابل با گل گهر اظهار داشت: بازی خوب و جذابی بود و فکر می‌کنم همه کسانی که این بازی را دیدند از آن لذت بردند و فقط ای کاش با برتری و کسب سه امتیاز از سوی ما همراه بود. به هر جهت کسب یک امتیاز مقابل تیمی مثل گل گهر در سیرجان هم کار کم ارزشی نیست و خوشحالم که همچنان در صدر جدول هستیم.

وی در مورد بازی مقابل تیم و سرمربی سابقش گفت: در فوتبال این مسائل اجتناب ناپذیر است و دو هفته قبل مقابل استقلال بازی کردم و حالا هم در لباس سپاهان به مصاف گل گهر رفتم. بازی مقابل تیم و همبازیان سابق سخت است ولی خب من بازیکن سپاهان هستم و وظیفه دارم برای موفقیت تیمم همه کار بکنم.

مدافع چپ سپاهان در رابطه با اینکه انگیزه خاصی مقابل گل گهر داشت یا نه، توضیح داد: وقتی در تیمی مثل سپاهان بازی می‌کنید همیشه باید انگیزه بالایی داشته باشید و من هر هرجا فرصت پیدا کنم سعی می‌کنم بهترین نمایش خودم را ارائه دهم و اینطور نبود که چون گل گهر تیم سابقم است انگیزه خاصی داشته باشم.

زکی‌پور در رابطه با دو گل زیبایی که به ثمر رساند هم گفت: لطف دارید ولی واقعاً وقتی تیم پیروز نشود این مسائل مهم نیست. حاضر بودم گل ها را بازیکنان دیگر به ثمر می‌رساندند ولی با 3 امتیاز از زمین خارج می‌شدیم. به هر حال فکر می‌کنم 7 امتیاز از 3 بازی سخت در ابتدای فصل هم کار کوچکی نباشد و امیدوارم از هفته بعد دوباره روی نوار برد برگردیم و جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها